ערוץ 10 רכש מאות טלפוני IP של סנום במאות אלפי שקלים

טלפוני ה-IP מתוצרת סנום מחוברים באמצעות קווי תקשורת מחשבים רחבי סרט, שמספקים שירותי מרכזייה, עם כל התכונות המוכרות וללא צורך בחיבור לרשת החשמל ● בנוסף, הם מאפשרים לערוץ 10 גמישות תפעולית גבוהה וחיסכון כספי ● המכשירים סופקו לערוץ על ידי פוקוס טלקום 350

ערוץ 10 רכש מפוקוס טלקום 350 טלפוני IP מתוצרת סנום (SNOM) הגרמנית. היקף העסקה עומד על מאות אלפי שקלים.

המרכזייה מסוג "אסטריסק", המבוססת על קוד פתוח, חוסכת לבעלי העסקים את הצורך ברכישה יקרה (לעתים בעשרות אלפי שקלים) של מרכזיה ומאפשרת גמישות מלאה, תוספת שלוחות ועוד, ללא תלות בטכנאי. טלפוני ה-IP מתוצרת סנום מחוברים באמצעות קווי תקשורת מחשבים רחבי סרט, שמספקים שירותי מרכזייה, עם כל התכונות המוכרות וללא צורך בחיבור לרשת החשמל.

בנוסף, מאפשרים הטלפונים של סנום גמישות תפעולית גבוהה ויכולות נוספות, כגון: טלפונים רב קוויים, עמדות טלפנים, אינטרקום, עמדות מזכירות, ספרי טלפונים, קישוריות לדואר קולי ולדואר אלקטרוני, הקלטת שיחות ועבודה עם מערכת ראש קווית ואלחוטית.

קובי מורה-צדק, מנמ"ר ערוץ 10, ציין ש-"המעבר למרכזיית IP בקוד פתוח מהווה עבורנו פתרון נכון טכנולוגית וכלכלית. בחרנו בטלפוני סנום בשל האיכות הטכנית והתפעולית, היכולת שלנו לנהל אותם מרחוק והשרידות הגבוהה שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים