מוטורולה התפצלה לשתי חברות

הפיצול לשתי חברות - Motorola Solutions ו-Motorola Mobility & Home - השפיע גם על הפעילות בישראל: Motorola Solutions עברה למתחם איירפורט סיטי, וכמנכ"ל החברה מונה שמעון דיק ● Motorola Mobility & Home עברה להרצליה פיתוח, ובראשה עומד ספירוס ניקולה קופילוס - מנהל האזור שישראל נכללת בו מטעם מוטורולה העולמית

איך אומרים מוטורולה מוביליטי בסינית?

מוטורולה (Motorola) העולמית החלה לפעול אתמול (ד') לראשונה כשתי חברות מפוצלות הנסחרות בנפרד: Motorola Solutions ו-Motorola Mobility & Home.

בישראל, Motorola Solutions עברה למתחם איירפורט סיטי, וכמנכ"ל החברה מונה שמעון דיק. החברה מעסיקה כ-1,500 עובדים, מתוכם יותר מ-800 מהנדסים במרכז הפיתוח של החברה, המתמחה בפיתוח מוצרי תקשורת ומערכות לניהול רשתות תקשורת המשווקים ברחבי העולם ובישראל.

Motorola Mobility & Home ישראל מורכבת מחטיבת הסלולר המפוצלת, שאוחדה עם חברת ביט באנד (העוסקת בתחום המוצרים לבית ונרכשה על ידי מוטורולה לפני כשנתיים). החברה עברה למשרדים חדשים בהרצליה פיתוח, ועדיין לא מונה לה מנכ"ל מקומי, לאחר שמי שעמד בראשה בשנים האחרונות, הרצל ארביב, סיים את תפקידו בסוף השנה. מי שמנהל אותה כרגע הוא ספירוס ניקולה קופילוס, מנהל האזור שישראל נכללת בו מטעם מוטורולה העולמית.

הפיצול של החברה תוכנן והוכן במהלך השנתיים האחרונות, במטרה לאפשר לשתי החברות להתמקד כל אחד בעסקי הליבה שלה.

על פי Motorola Solutions העולמית, החברה מתכננת להרחיב את השקעותיה בתחום ביטחון הציבור (Public safety) והיא כבר הקצתה תקציב של מיליארד דולרים לפיתוח דור חדש של טכנולוגיות תקשורת לגופי חירום והצלה – תחומים שבהם מתמחה מרכז המו"פ בישראל. בין תחומי הפיתוח החדשים: טכנולוגיות דור רביעי (LTE), טכנולוגית לגישור בין רשתות שונות של גופי חירום והצלה (פרויקט סטנדרט 25) ועוד.

שמעון דיק, מנכ"ל Motorola Solutions ישראל, ציין, כי "הפיצול הוא מהלך אסטרטגי עולמי, שיאפשר התמקדות בעסקי הלבה של החברה ומיצוי מקסימלי של פוטנציאל השוק. המהלך נובע מראייה אסטרטגית רחבה והבנת צורכי השוק – ובמיוחד על רקע הצורך של ארגוני חירום והצלה בפתרונות תקשורת חדשים ומתקדמים לעשור הקרוב. הפתרונות הללו יהיו כלים מרכזיים להצלת חיים, שמירה על חיים וסיוע בשיפור תהליכי העבודה של גופים מוסדיים. מהלך הפיצול הוא בשורה גדולה למוטורולה בארץ, שכן Motorola Solutions צפויה להגדיל את השקעותיה בתחומים טכנולוגיים שבהם הצטברו בארץ ניסיון ומומחיות של עשרות שנים בקנה מידה עולמי. הפיצול יהווה אם כן מנוף לצמיחת הפעילות בישראל".

יובל פרידן, מנהל השיווק של Motorola Mobility & Home ישראל, אמר, כי "החברה עובדת במרץ על כמה מכשירי סמארטפון וביניהם מכשיר ה-DEFY הייחודי, שנשיק בקרוב בשוק המקומי וימשיכו ללא ספק את ההצלחה של המיילסטון. כמו כן, צפויה למוטורולה מוביליטי שנה מעניינת ומוצלחת לא פחות מהשנה החולפת, שבמהלכה השקנו בעולם כ-26 דגמים שונים של מכשירי אנדרואיד, ויעידו על כך ההכרזות המתוכננות בימים הקרובים במסגרת תערוכת CES העולמית בלאס וגאס".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אלי גלבוע

    מותקן לי ברכב טלפון מוטורולה ללא סים . איך להשתמש בטלפון -מה עלי לעשות?

אירועים קרובים