מלם שכר השיקה אתר חדש לנושאי שכר ומשאבי אנוש

האתר מציג את הפתרונות שמציעה החברה לצורך שיפור וייעול תהליכי ניהול כוח האדם, ובהם סימולטור השכר, שמאפשר למנהלי הארגון לקבל צפי של הוצאות עתידיות בכל תחומי ההון האנושי וכך לכלכל את הוצאותיו בהתאם ● כמו כן, הוא כולל חדשות ועדכונים בנושאים שונים, בהם מיסים ונהלי עבודה ● אורי צלאח, מנכ"ל מלם שכר: "לקוחותינו זקוקים למידע שלא היה קיים עד כה בצורה מרוכזת"

מלם שכר משיקה בימים אלה את אתר האינטרנט החדש שלה. האתר מהווה כתובת לחידושים ומגמות בתחומי השכר ומכלול ניהול ההון האנושי בארגון, עם חדשות ועדכונים בנושאי מיסים, נהלי עבודה ועוד.

בנוסף, מציג האתר את הפתרונות שמציעה מלם שכר ללקוחותיה לצורך שיפור וייעול תהליכי ניהול כוח האדם, ובהם מוצר ייחודי שפותח על ידי החברה – סימולטור השכר, שמאפשר למנהלי הארגון לקבל צפי של הוצאות עתידיות בכל תחומי ההון האנושי וכך לכלכל את הוצאותיו בהתאם.

"מלם שכר שמה את צרכי הלקוח במרכז, תוך שיפור מתמיד של השירות ופיתוח פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ומקיפים יותר", אמר אורי צלאח, מנכ"ל החברה. "לקוחותינו זקוקים למידע מקצועי מקיף בנושאי שכר ומשאבי אנוש, מידע שלא היה קיים עד כה בצורה מרוכזת".

אבי פרץ, מנהל הקמת האתרצלאח הוסיף, כי "האתר מאפשר לנו לחשוף את מגוון הפתרונות הנתמכים על ידי הגישה המקצועית שלנו. בלב גישה זאת עומדת מערכת מקיפה ומתקדמת, התומכת בכל תקופת העבודה בארגון, החל משלב הגיוס ועד הפרישה, בעזרת הכלים המתקדמים שלנו בתחום החיסכון הפנסיוני".

מלם שכר היא החברה המובילה בישראל בפיתוח מערכות לניהול ההון האנושי בארגון. יש לה מאות לקוחות במגזר הממשלתי ובשוק העסקי בישראל, ומדי חודש היא מטפלת ב-750 אלף תלושי שכר.

הקמת אתר האינטרנט החדש של מלם שכר נוהלה על ידי אבי פרץ. עיצוב ובניית האתר נעשו באמצעות חברת Slimmer-Tech, בניהולו של אלחנן כהן. האתר, שתומך בכל הדפדפנים המובילים, נבנה בטכנולוגיית PHP.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים