סקר: משתמשי iPhone מגלים נכונות רבה יותר לשלם תמורת יישומים

מנתונים של חברת נילסן עולה, כי בעלי מכשירי iPhone משלמים תמורת כל יישום שלישי שהם מורידים ● משתמשי בלקברי מגלים את הנכונות המועטה ביותר לרכוש יישומים סלולריים ● עוד עולה מהסקר, כי היישומים הפופולריים ביותר הם משחקים ויישומי מזג אוויר, וכי למעלה ממחצית מבני הנוער יש להם טלפונים סלולריים צופים בפרסומות "תמיד" או "לפעמים"

מספר היישומים שמורידים המשתמשים במכשירי iPhone מחנות App Store של אפל (Apple) גבוה כמעט פי שניים ממספר היישומים שמורידים המבקרים בחנויות Android Market של גוגל (Google) או App World Store BlackBerry של RIM – כך עולה מתוצאות סקר שפרסמה חברת המחקר נילסן (Nielsen). עוד עולה מהתוצאות, כי המבקרים בחנות App World של אפל מגלים נכונות רבה יותר לשלם תמורת היישומים, וכי על כל שני יישומים שהם מורידים בחינם, הם משלמים תמורת יישום אחד.

המבקרים בחנויות Android Market או App World Store BlackBerry, לעומתם, מורידים יותר מ-3.5 יישומים חופשיים על כל יישום שהם רוכשים. משתמשי בלקברי (BlackBerry) מגלים, על פי התוצאות, את הנכונות המועטה ביותר להמיר גרסת ניסיון שהורידו בחינם בגרסה מלאה בתשלום.

הסקר אף בדק אילו יישומים הם הפופולריים ביותר שמורידים משתמשי הטלפונים הסלולריים. למקום הראשון הגיעו משחקים, ואחריהם יישומים למזג אוויר. היישום Reigns Supreme לפייסבוק (Facebook) הוא הפופולרי ביותר בכל מערכות ההפעלה. יישום טוויטר (Twitter) נמצא בחמישייה הפותחת רק בין משתמשי בלקברי, "אולי משום שהמקלדת של מכשירי בלקברי היא הנוחה ביותר להקלדת הודעות", על פי נילסן. יישום יו-טיוב (YouTube) נמצא בחמישייה הפותחת בין משתמשי אנדרואיד (Android) וחלונות מובייל (Windows Mobile), אך לא בין משתמשי iPhone ובלקברי.

בין היישומים למזג אוויר מוביל היישום של Weather Channel; בקטגוריה של ניווט ומפות מוביל שירות המפות של גוגל (Google Maps), ובין יישומי המוזיקה – פנדורה (Pandora). משתמשי iPhone מרבים להשתמש, כצפוי, ביישומי iPod ו-iTunes, אף הם של אפל. המשתמשים בכל המכשירים נוהגים לחפש יישומים בחנויות היישומים הרשמיות, ומאחר שהשיקולים המובילים הם נוחות ואבטחה, הם מעדיפים, על פי הממצאים של נילסן, לשלם תמורת היישומים שהם מורידים בחשבונות הרגילים של חברת הסלולר או בכרטיסי אשראי.

עוד מצאה חברת המחקר, כי בני נוער מגלים את הנכונות הרבה ביותר לצפות בפרסומות. 58% מהם קוראים פרסומות בטלפון הסלולרי "תמיד" או "לפעמים". בנוסף, גברים בני כל הגילאים מגלים נכונות לצפות בפרסומות יותר מנשים. המשתמשים בכל מערכות ההפעלה מעדיפים לצפות בפרסומות שמשולבות ביישומים, ומשתמשי אנדרואיד מגלים נכונות רבה יותר ללחוץ עליהן. משתמשי iPhone מגלים את הנכונות המועטה ביותר ללחוץ על פרסומת ביישום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים