תוכן פרסומי
ראשי » PC Plus » פנתה למרכז התמיכה של דל – וגילתה שנגנבו תמונות וחויב כרטיס האשראי שלה

פנתה למרכז התמיכה של דל – וגילתה שנגנבו תמונות וחויב כרטיס האשראי שלה

טרה פיצג'רלד פנתה למוקד של דל בהודו, משום שלא הצליחה למצוא במחשב תמונות אישיות שלה ● טכנאי מטעם החברה נכנס למחשב שלה והצליח להוריד את התמונות ● לאחר מכן, אלה פורסמו באינטרנט והיא אף גילתה, כי הטכנאי חייב את כרטיס האשראי שלה ב-802 דולרים

מאת 1 באוגוסט 2010, 13:24 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר גוגל+ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

מסתבר שדברים מוזרים, ואפילו מוזרים מאוד, יכולים לקרות כשפונים למרכז התמיכה של דל (Dell) בהודו, כמו שקרה לכאורה לטרה פיצג'רלד מסקרמנטו שבארצות הברית. פיצג'רלד לא הצליחה למצוא תמונות אישיות שלה, אפילו מאוד אישיות, שהיו מאוחסנות על מחשב דל חדש שרכשה. בצר לה, היא פנתה למוקד הטכני של החברה, ונענתה על ידי הטכנאי ריאז שייק.

לדבריה, היא נתנה לשייק אישור לכניסה מרחוק אל המחשב שלה, והיא הצליחה לראות איך הוא מוצא את התמונות ואף מוריד אותן מהמחשב.

זמן מה לאחר מכן, קיבלה פיצג'רלד אי-מייל אנונימי, שדיווח לה, כי תמונות העירום שלה מופצות באינטרנט לעיני כל, באתר bitchtara.

פיצג'רלד מיהרה לצלצל לטכנאי "שלה", שאמר לה, כי בן זוגה הוא זה שכנראה הקים את האתר והעלה אליו את תמונות העירום שלה. הטכנאי הציע לה עזרה בהסרת התמונות מהאתר, אך לצורך כך – ביקש ממנה שתשלח לו מחשב נייד, בטענה שעליו לעשות זאת מחוץ לשעות העבודה, בביתו. והיא אמנם שלחה לו מחשב. לדבריה, היו לה היסוסים, אך היא פשוט נאלצה לסמוך עליו, בהיותו טכנאי של חברה גדולה ומוכרת.

כעבור שנה, גילתה פיצג'רלד שהאתר עם תמונות העירום שלה עדיין פעיל ושוקק חיים. כמה חודשים לאחר ששלחה את המחשב להודו, היא אף גילתה, כי הטכנאי חייב את כרטיס האשראי שלה ב-802 דולרים. בירור העלה שהחיוב היה בגין מחשב ונתב שנרכשו עבור אישה בטנסי ששייק התאהב בה. כשפנתה לטכנאי, הוא אמר, כי עשה טעות, וגם בהתכתבות האחרונה ביניהם, באמצעות האי-מייל הפרטי שלו, הוא הבטיח להחזיר לה את הכסף.

כל פניותיה של פיצג'רלד לטפל בבעיה בערוצים הרשמיים – חברת דל והמשטרה – לא הועילו. עד שבימים האחרונים היא החליטה לפנות לעיתונות. רק אז, היא מספרת, דל החלה להתייחס אליה.

סיפורה פורסם בערוץ האמריקני News10. לאחר שהערוץ פנה לדובר דל, כשבידיו הוכחות לאמיתות הסיפור והעתקי התכתבויות בין פיצג'רלד לטכנאי, השיבה החברה, כי "חקרנו את הנושא, שהיה מעורב בו טכנאי של אחד המפיצים של דל. יצרנו קשר עם המפיץ ואנחנו יכולים לאשר שהנציג הזה כבר אינו מטפל בפניות של דל. יצרנו קשר בנוגע לבעיה גם עם גב' פיצג'רלד, ואנחנו ממשיכים לחקור את טענותיה, כדי לסייע לה ולהגיע לפתרון הולם".

פנתה למרכז התמיכה של דל – וגילתה שנגנבו תמונות וחויב כרטיס האשראי שלה Reviewed by on . מסתבר שדברים מוזרים, ואפילו מוזרים מאוד, יכולים לקרות כשפונים למרכז התמיכה של דל (Dell) בהודו, כמו שקרה לכאורה לטרה פיצג'רלד מסקרמנטו שבארצות הברית. פיצג'רלד לא מסתבר שדברים מוזרים, ואפילו מוזרים מאוד, יכולים לקרות כשפונים למרכז התמיכה של דל (Dell) בהודו, כמו שקרה לכאורה לטרה פיצג'רלד מסקרמנטו שבארצות הברית. פיצג'רלד לא Rating:

הגיבו


!!!!