"אנחנו בתחילת הדרך ביישומים שיהיו על הרחפנים"

"הרחפנים צריכים לזכות באמון הציבור, והדרך לעשות זאת היא לא באמצעות משלוח, אלא לתת להם לפעול במקומות עבודה תעשייתיים או באזורים מוכי אסון - שם יתגלו היתרונות שלהם באופן מובחן", כך לדברי זלצמן, מנהלת השיווק בחברה

שירלי זלצמן, מנהלת שיווק Percepto. צילום: יניב פאר

"תחום הרחפנים נמצא רק בראשית דרכו. כמות האפליקציות שניתן יהיה להטמיע עליהם תהיה רבה. התפתחות היישומים לעולם זה תהיה דומה להתפתחות המצלמות: פעם המצלמות סיפקו זיהוי פנים ברמה מסוימת ומאז הן הולכות ומשתפרות", כך אמרה שירלי זלצמן, מנהלת שיווק Percepto.

זלצמן דיברה ברב-שיח בנושא רחפנים. רב השיח התקיים באחרונה בבית אנשים ומחשבים, לקראת כנס אנשים ורחפנים 2018, שייערך זו השנה השלישית, באולם אירועים LAGO, בראשון לציון, ביום ג' ה-15 למאי. את רב השיח הנחו יהודה קונפורטס, עורך ראשי של הקבוצה ורן קליינר, בעל המיזם drone Master, מערכת לניהול ציי רחפנים – יוזם ומנחה הכנס.

לדברי זלצמן, "הרחפנים צריכים לזכות באמון הציבור. הדרך לעשות זאת היא לא באמצעות משלוח, למשל, של פיצה בשירות חברת שליחויות, אלא לתת לרחפנים לפעול במקומות עבודה תעשייתיים, או חקלאיים – או באזורים מוכי אסון. שם יתגלו היתרונות שלהם באופן מובחן".

כאשר הרחפן ישוחרר מהתלות במפעיל שלו – התחום יתקדם

החברה, אמרה זלצמן, "מציעה מערכת שלמה, המבצעת פעילות טיסה בלא מגע יד אדם – למשך זמן רב. כך, למשל אנו מסייעים לחברה בתחום הדלק, ומספקים להם שירותי סריקה באוויר".

היא ציינה כי "הדגש הוא על האוטונומיות של הרחפן. רק כאשר הרחפן ישוחרר מהתלות במפעיל שלו – התחום יתקדם".

"היישומים יבואו אך ורק מהצרכנים", סיכמה זלצמן. "כל מפגש שלנו עם ארגונים, נעשה מול לקוחות מהצד התפעולי: מנהל תפעול בארגון רוצה לחסוך משאבים, ולרחפן יש יכולת לנפק חיסכון זה. אם מדובר, למשל בתחנת כוח, שם הדגש מושם על הצורך בטמפרטורה מסוימת שנדרש שהתחנה תפעל בה, כי אם החום גבוה או נמוך מדי – בעלי התחנה נקנסים. כך, אנו מסוגלים לספק ללקוח יכולת לעיבוד תמונה תרמית ובדרך זו לדעת מהי טמפרטורת המים בשפך היציאה מהים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מירב

    לוג'יק מסתבר עבדו גם עליה, מלכא, מתי כוכבי

אירועים קרובים