למצוא Windows 10 Mobile בערימת שחת

מיקרוסופט החליטה להפסיק את המעורבות שלה בפיתוח של מערכת הפעלה לשוק הטלפונים ● מי שנכנס בסוף השבוע לחנות של הענקית, גילה שיש עדיין שלושה מכשירי Windows שמוצעים למכירה ● עם זאת, רכישה קצת יהיה קשה לבצע: כולם כבר אזלו מהמלאי

האם מיקרוסופט תעמוד במילתה ולא תספק יותר עדכוני אבטחה ל-Windows 7? צילום: BigStock

אחת הדרכים בהן מיקרוסופט (Microsoft) נקטה כדי לקדם את מכירות הטלפונים שהיו מבוססים על מערכת ההפעלה שלה, Windows 10 Mobile בגרסתה האחרונה, הייתה מכירה של מכשירים ישירות באתר שלה. זה לא שונה במיוחד ממה שגוגל (Google) נהגה לעשות עם טלפונים שהוצעו עם גרסה נקייה של אנדרואיד (Android).

אבל יש הבדל משמעותי והוא כמובן ההחלטה של מיקרוסופט להפסיק את המעורבות שלה בפיתוח של מערכת הפעלה לשוק הטלפונים. ההחלטה הזו היא כבר בת שנתיים פחות או יותר, אבל הגסיסה נמשכה זמן מה.

מי שנכנס בסוף השבוע לחנות של מיקרוסופט, גילה שיש עדיין שלושה מכשירי Windows שמוצעים למכירה, אחד של HP ושניים של אלקטל (Alcatel) – עם זאת, רכישה קצת יהיה קשה לבצע: כולם כבר אזלו מהמלאי.

החיתוכים הקשים שבוצעו במחירים תרמו למכירות של המכשירים האחרונים שהיו במלאי של מיקרוסופט, וכנראה שהמלאי הזה לא יחודש יותר, גם אם בחברה טוענים שמדובר בחוסר זמני.

מי שבכל זאת מתעקש, כנראה יוכל למצוא מכשירי Windows בחנויות שונות ברחבי הרשת, אבל כנראה שזו רק שאלה של זמן, וכנראה שגם לא מדובר כבר בהרבה זמן.

בחנויות של מיקרוסופט , דרך אגב, דווקא אפשר למצוא כמה טלפונים: מכשירי אנדרואיד ובעיקר של סמסונג (Samsung).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים