ASUS מציגה: סדרת ניידי גיימינג חדשים

החברה הכריזה הבוקר (ג') על נבחרת המחשבים הניידים החדשים בסדרת רפובליקת הגיימרים שאמורה לספק למשתמשים יכולות גרפיות ומנגנון המתאים במיוחד לחובבי תחום הגיימינג המתקדם

ROG_G703GI - נייד חדש לגיימרים מבית ASUS

ענקית המחשבים הטאיוואנית ASUS הכריזה היום (ג') על סדרת ניידי הגיימינג החדשים של מותג ROG – Republic of Gamers, המכילים את הרכיבים החדשים ביותר ושדרוגים רבים, מאובזרים במעבדי Intel® Core™ מהדור השמיני, לרבות מחשב הגיימינג הנייד ROG G703, במהדורה זו המכילה את מעבד Core i9.

ROG G703

ROG G703 מונע על-ידי מעבד Intel Core i9 דור 8, בעל מערכת קירור טרמית, וכרטיס גרפי NVIDIA GeForce GTX 1080, לקבלת יכולות משחק מעולות. גודלו של הצג 17.3 אינצ', באיכות FHD, ברמת IPS עם קצב רענון של 144Hz, זמן תגובה של 3ms וטכנולוגיית NVIDIA G-SYNC. כונן אחסון עם HyperDrive Extreme, טכנולוגיה ייחודית המספקת לשחקנים מהירות גישה של עד 9GB\s בכונן RAID 0 SSD – המהיר ביותר למחשבים ניידים. מחירו לצרכן עומד על 21,250 שקלים.

ROG Zephyrus – GX501

ROG Zephyrus הוא המחשב הנייד הדק ביותר בעולם המונע על ידי מעבד Intel Core i7 מהדור השמיני, וכרטיס גרפי מדגם NVIDIA GeForce GTX 1080 (Max-Q). דגם זה, השוקל 2.2 קילוגרמים בלבד, בעל צג 15.6 אינץ', פרופיל דקיק ומערכת אירודינמית הבלעדית ל-ROG – Active Aerodynamic System (AA – מערכת קירור ייחודית הכוללת את טכנולוגיית Anti-Dust Cooling ו-Fan Overboost, טכנולוגיית המהרה ייחודית של המאוורר. למחשב צג ברמת IPS, בעל קצב רענון של 144Hz, זמן תגובה של 3ms, סולם צבעים 100% sRGB ופונקציית NVIDIA G-SYNC לתצוגת משחקים באיכות וויזואלית ללא רבב. מחירו לצרכן עומד על 14,910 שקלים.

ROG Zephyrus M – GM501GM+GM501GS

ROG Zephyrus M מספק לשחקן חוויית משחק ברמה של מחשב נייח, אך בחבילה קומפקטית מאוד. דגם זה מונע על ידי מעבד Intel Core i7 מהדור השמיני וכרטיס גרפי NVIDIA® GeForce® GTX 1070, ומכיל צג ברמת IPS, בעל קצב רענון מהיר במיוחד של 144Hz וזמן תגובה מצוין של 3ms. מערכת ROG Active Aerodynamic System (AAS) ומאווררים נוגדי אבק בעוצמה של 12 וולט מבטיחים ביצועים גבוהים של המעבד הראשי והמעבד הגרפי, ושמירה על קרירותם במרתוני משחק ארוכים.

דגם Zephyrus M מכיל גם תוכנה ייחודית המאפשרת למשתמשים לשנות הגדרות במעבד הגרפי כראות עיניהם. מחירו של מחשב זה לצרכן יהיה החל מ-9,350 שקלים.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים