פייסבוק נגד לינקדאין ואולג'ובס: משיקה לוח דרושים אונליין בישראל

המודעות יפורסמו במיני אתר שהוקם ברשת החברתית ובפיד של העסק שמציע את העבודה ● השירות נוסה בארצות הברית ובקנדה, ומתרחב ל-40 מדינות נוספות

עוד אפשות לחיפוש עבודה אונליין. צילום אילוסטרציה: פטריק קוסמידר, BigStock

לאחר תקופת הרצה בארצות הברית ובקנדה, פייסבוק (Facebook) עומדת להתרחב לשוק חיפוש העבודה ב-40 מדינות נוספות, כולל ישראל – וכבר בשבועות הקרובים. מדובר בתחרות ישירה ברמה הגלובלית בלינקדאין (Linkedin) של מיקרוסופט (Microsoft) ובשירותי חיפוש עבודה ישראליים, חלקם ותיקים, כמו אולג'ובס (Alljobs) וג'ובנט (Jobent).

מחפשי עבודה יוכלו למצוא עבודות מוצעות במעין מיני אתר פנימי של פייסבוק על ידי לחיצה על "משרות בפייסבוק" בתפריט של אתר המכירות יד שנייה של הרשת החברתית, Marketplace, או באמצעות פנייה ישירה. המשרות יוצגו במיני סייט באופן כרונולוגי, עם תפריט שיאפשר לסנן משרות לפי תעשייה ולפי סוג משרה. בנוסף, ניתן יהיה לענות ישירות למודעות דרושים שיפורסמו בלשונית ייעודית בדפי הפייסבוק של מעסיקים פוטנציאליים.

בצד השני של המטבע, המעסיקים יוכלו להכין מודעות דרושים בהתאם לחתכים השונים של החיפושים האפשריים, לציין שכר עבודה לשעה או לפי היקף משרה, ולפרסם את הצעות העבודה בפיד הרגיל שלהם – מעבר לפרסום בתזרים העבודות של פייסבוק ובלשונית מיוחדת בדף העסק.

לאחר יצירת הקשר הראשוני יוכלו שני הצדדים לנהל את המשך הקשר באמצעות המסנג'ר (Messenger) של פייסבוק, כולל תזמון ראיונות ושליחת תזכורות לפי צורך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים