מיקרוסופט נתבעת על סך 600 מיליון דולר – או עותק חדש של Windows 7

פרנק דיקמן ג'וניור, בעליו של מחשב נייד 54L של אסוס, קיבל את המחשב עם רשיון OEM עבור Windows 7 ● עם זאת, לצערו, המחשב שודרג ל-Windows 10 תוך כדי, לטענתו, שהוא מוחק את כל הגיבוי וכל אפשרות להתקין מחדש את מערכת ההפעלה

בית הדין לנס: למרות טענותייך, ההסתדרות היא הארגון היציג של עובדי החברה. צילום אילוסטרציה: JanPietruszka/BigStock

מיקרוסופט (Microsoft) כבר רגילה לתביעות, כמעט כמו כל חברת ענק בתעשייה, אבל את התביעה של פרנק דיקמן ג'וניור מאלבוקרקי היא כנראה קצת תתקשה לעכל.

דיקמן הגיש נגד הענקית תביעת פיצויים על סך 600 מליון דולר או שלחלופין תספק לו עותק חדש לחלוטין של Windows 7 אותו יוכל להתקין במחשב הישן שלו עם הקוד המקורי שלו.

לפי דיקמן, בעליו של מחשב נייד 54L של אסוס (Asus), הוא קיבל את המחשב עם רשיון OEM עבור Windows 7. עם זאת, לצערו, המחשב שודרג ל-Windows 10 תוך כדי, לטענתו, שהוא מוחק את כל הגיבוי ואת כל האפשרות להתקין מחדש את Windows 7. התוצאה הייתה, לפי כתב התביעה, שהמחשב הפסיק לעבוד או לפחות הפך ללא שימושי באופן מיידי. ולמרות שהוא רוצה לחזור לאחור, הוא לא יכול.

"הפיצוי ההגיוני הגיוני היחיד מצד מיקרוסופט הוא לספק גרסת OEM של מערכת ההפעלה להורדה שאוכל להוריד אותה מאתר האינטרנט שלה ולאשר אותה עם מפתח הקוד שהגיע עם המחשב", הוא דרש.

ההמשך, כאמור, קצת יותר הזוי. "אם מיקרוסופט והמנכ"ל שלה לא יספקו את האפשרות הזו 30 יום לאחר הגשת הזימון, הם יידרשו לשלם 600 מיליון דולר", מבקש דיקמן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים