אדוונטק תפיץ את פתרונות מיקרו פוקוס בישראל

במסגרת ההסכם החדש, אדוונטק תשווק ותיישם את הפתרונות, הן בהתקנות חדשות והן בחידושי שירות

אריאל סלפטר, מנכ"ל מיקרו פוקוס ישראל. צילום: יח"צ

אדוונטק סיסטם (Advantech), מותנה לשותפה ומפיצת פתרונות מיקרו פוקוס (Micro Focus) לפתרונות גיבוי וניהול הידע, בישראל.

בין המוצרים העיקריים שישווקו במסגרת זו, ניתן למנות את Data Protector ו-Connected. במסגרת ההסכם החדש, אדוונטק תשווק ותיישם את הפתרונות הנ"ל הן בהתקנות חדשות והן בחידושי שירות.

Data Protector הינה תוכנת גיבוי לשרתים פיזיים וירטואליים וה-Connected הינה תוכנת גיבוי ייעודית למחשבים נישאים ועמדות עבודה. תוכנה זו יכולה לגבות את כלל המידע של עובדי הארגון ישירות מהמחשבים הנישאים של העובדים וכלל המידע נשמר במערכות האחסון הארגוניות או בענן.

אריאל סלפטר, מנכ"ל מיקרו פוקוס ישראל, אמר כי "העברנו את שרביט ההפצה והיישום לאדוונטק סיסטם, מה שמהווה עבורנו שינוי אסטרטגי. הבחירה באדוונטק בוצעה על שום הידע הטכני והניסיון שלה. אנו צופים כי שיתוף פעולה זה ירחיב, יעמיק ויגדיל את נתח השוק שלנו בישראל".

רן פלדמן, מנכ"ל אדוונטק סיסטם. צילום: יח"צ

רן פלדמן, מנכ"ל אדוונטק סיסטם. צילום: יח"צ

לדברי רן פלדמן, מנכ"ל אדוונטק סיסטם, "מוצרי מיקרו פוקוס משלבים יכולות טכניות מגוונות עם מחירים תחרותיים שמשלימים את סל הפתרונות הנרחב שלנו. מה שמנחה אותנו הוא להעניק ללקוחותינו את הפתרונות הטכנולוגיים האיכותיים ביותר, אך לא פחות חשוב גם כאלה המותאמים לצרכים הספציפיים שלהם".

אדוונטק פועלת בארבעה תחומים מקצועיים:
● Storage & hyper-converged infrastructure.
● Data protection.
● OS & monitoring.
● תקשורת ואבטחת מידע.

תחום ה-Data protection מצוי בצמיחה מתמשכת. בין לקוחות החברה ניתן למצוא ארגונים רבים העושים שימוש מוצרי הגיבוי של מיקרו פוקוס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים