שיאומי: לכבוש את סין ומשם את העולם

היא סיימה שנה פנטסטית, וכעת - כשברשותה כבר התואר "החברה הנמכרת ביותר" במדינת הענק הודו, והמקום החמישי בשוק הגלובלי והרביעי בסין - שיאומי ממשיכה לדהור קדימה ושואפת לעוד הצלחות, והרבה

האם תצליח לשמור על המקום בפסגה גם בחודשים הבאים? שיאומי

בשיאומי (Xiaomi) מסכמים את 2017 כשנת הפריצה הגדולה, בהיבט של מכירת טלפונים חכמים. חברה שהתחילה את 2017 עם נתח שוק של 4% סיימה אותו עם נתח שוק כמעט כפול בשיעור של 7%, עם הכנסות שעברו את התחזיות שלה ביותר מ-10%, עם תואר "החברה הנמכרת ביותר" במדינת הענק הודו, ועם מקום חמישי בשוק הגלובלי ורביעי בסין.

ועכשיו החברה מתכוונת למנף את המומנטום בכדי להפוך את 2018 ל-2017 שנייה מבחינתה, ולעשות זאת דרך השוק הסיני תחילה, כשהמטרה היא בסופו של דבר להגיע למקום השלישי בעולם, לפחות, אם לא לעקוף בדרך גם את אפל (Apple).

לפי דיווח של אתר ה-ICT הסיני הגדול, DigiTimes, מייסד ומנכ"ל החברה הכריז בסוף השבוע, בישיבה מיוחדת למשקיעים שעניינה ההישגים של החברה ב-2017, כי המטרה של שיאומי פשוטה מאוד: להיות החברה עם נתח השוק הגדול ביותר בסין בסיומם של עוד 10 חודשים מהיום.

מדובר במטרה שאפתנית ביותר בעבור שיאומי, שממוקמת כיום במקום הרביעי, כאמור. היא סיימה את 2017 עם מכירות של כ-55 מליון טלפונים, שהקנו לה נתח שוק של כ-12.4%.

וואווי (Huawei), שכבר כמעט שנתיים ממוקמת במקום השלישי הגלובלי, מובילה את השוק הסיני עם 20.4%, שמגיעים ממכירות של כ-91 מליון יחידות בסין, ואחריה נמצאות אופו (Oppo), עם כ-80 מיליון יחידות ונתח שוק של 18.1% ו-וויוו (Vivo), אחותה, עם כ-69 מליון מכשירים ונתח שוק של 15.4%.

כדאי לציין שההערכה היא כי צפויה התמתנות בעלייה במכירות בשוק הסיני, כך שהמטרה שסימנה לה שיאומי נראית קשה במיוחד להשגה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים