שמוליק ענתבי מונה למנהל אזור מזרח אירופה והים התיכון ב-VMware

במסגרת תפקידו החדש, ענתבי יהיה אחראי על פעילותה של הענקית במזרח אירופה, יוון, קפריסין ומלטה, כמו גם בישראל ● הוא יעסוק בתחומי המכירות, התמיכה, יישום אסטרטגיות שיווק ועידוד הצמיחה העסקית במדינות אלו

שמוליק ענתבי, מנהל אזור מזרח אירופה והים התיכון ב-VMware. צילום: יח"צ

שמוליק ענתבי מונה לתפקיד מנהל בכיר לאזור מזרח אירופה והים התיכון (MEE) ב-VMware.

במסגרת תפקידו החדש, ענתבי יהיה אחראי על פעילותה של ענקית הווירטואליזציה במזרח אירופה, יוון, קפריסין ומלטה, כמו גם בישראל. הוא יעסוק בתחומי המכירות, התמיכה, יישום אסטרטגיות שיווק ועידוד הצמיחה העסקית במדינות אלו. בתפקידו הקודם שימש ענתבי כמנהל אזור בכיר למדינות אגן הים התיכון (ישראל, תורכיה, יוון, קפריסין ומלטה).

ענתבי הקים את הסניף הישראלי של VMware בשנת 2007. מאז רכשה החברה בישראל חברות סטארט-אפ מקומיות בהיקף כולל של 250 מיליון דולרים. על בסיסן נבנה מרכז הפיתוח של החברה בהרצליה. מאז שנת 2016 משמש ענתבי כדירקטור בכיר בחברה לאזור אגן הים התיכון.

לפני עבודתו ב-VMware, ענתבי שימש כמנהל פעילות מק'אפי (McAfee) בישראל ומנהל מכירות בכיר בסיסקו (Cisco). ענתבי הוא בעל תואר מהנדס אלקטרוניקה מאוניברסיטת ברידג'פורט שבארצות הברית.

בשנה החולפת ציין הסניף הישראלי של VMware עשור לפעילותו, שכלל בין השאר הטמעה של המערכות שלו בבנק הדיגיטלי פפר של בנק לאומי, באמדוקס, בערוץ 10 ובמשרד המשפטים.

ביולי 2016 פורסם כי צה"ל וגופי ביטחון נוספים יטמיעו מערכות של VMware במגוון פרויקטים, בהסכם שהיקפו כ-100 מיליון שקלים. משרד הביטחון חתם עם החברה על הסכם חדש, עבור כלל גופי מערכת הביטחון, במסגרתו ישתמש המשרד ללא הגבלה במערכות ובמוצרי ענקית הווירטואליזציה, לכל הפרויקטים הטכנולוגיים החדשים של צה"ל, ובמרכזם פרויקטי העברת הבסיסים דרומה.

בראש הסניף הישראלי של החברה עומד אלי שקד אשר מונה לתפקידו במרץ 2017.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים