מלם תים הטמיעה ERP של סאפ ב-Quark Pharmaceuticals ישראל

הפרויקט הסתיים באחרונה וארך כששה חודשים ● היקפו הכספי עומד על יותר ממיליון שקלים

תומר נתן, CFO ב-Quark Pharmaceuticals. צילום: יח"צ

מלם תים השלימה פרויקט הטמעה של מערכת ERP של סאפ, S/4HANA SAP, בסניף הישראלי של Quark Pharmaceuticals. הפרויקט הסתיים באחרונה וארך כששה חודשים. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על יותר ממיליון שקלים.

חברת הביו-פארמה עוסקת במחקר ופיתוח של תרופות המבוססות על RNA interference (RNAi) (השתקה סלקטיבית של גנים ספציפיים), באמצעות ייצור של מולקולות siRNA סינטטיות.

לחברה פלטפרומה לפיתוח תרופות, החל משלב גילוי ואיתור מטרות תראפיוטיות – ועד לשלב הפיתוח הקליני של התרופה. החברה נלחמת במחלות שונות בעזרת מנגנון גנטי, שמשתיק, או מעכב, ביטוי של גנים ספציפיים בתא, שהם בין גורמי המחלה. החברה יושבת בקליפורניה והחברה הבת שלה, QBI Enterprises, מפעילה את מתקני המחקר בנס-ציונה.

יישום מהיר ואיכותי

הטמעת המערכת נעשתה בעזרת חבילה מובנית של מלם תים, המסייעת ליישום מהיר ואיכותי. בפרויקט ייושמו המודולים: פיננסי, לוגיסטי (מלא ורכש) וניהול פרויקטים. במסגרת הפרויקט שולבה טכנולוגיית ממשק משתמש SAP Fiori, המעניקה חוויה דיגיטלית למשתמשי הארגון ומאפשרת להנהלה לראות בכל רגע, בצורה גרפית, נתונים עדכניים על מצב החברה. כמו כן הוטמעו יכולות לניתוח מתקדם בזמן אמת.

עוד שולב בפרויקט פתרון של OpenText – מערכת לניהול ידע ומסמכים, המשולבת באופן אינטגרלי באובייקטים ותהליכי העבודה בסאפ. עוד בוצע בפרויקט אירוח תשתיות במודל ענן. הפתרון משמש את מחלקות הכספים והרכש וכן את קבוצות המחקר והפיתוח בחברה.

אבן ייסוד מרכזית בתוכניות הצמיחה והפיתוח

תומר נתן, CFO ב-Quark Pharmaceuticals אמר כי "כחלק מהמהפכה הדיגיטלית בארגון, המערכת מביאה פתרון שלם וחוצה מחלקות בחברה, אשר מהווה אבן ייסוד מרכזית בתוכניות הצמיחה והפיתוח שלנו. הפרויקט עלה לאוויר במהירות ועמד ביעדי לוחות הזמנים והתקציב כפי שהוגדרו על ידינו. המערכת תאפשר למנהלי החברה שליטה בתכנון תקציב גלובלי, ניהול רכש מרכזי, שליטה בתקצוב פרויקטי מו"פ ועוד".

לדברי עינת זרמי, מנהלת חטיבת היישומים במלם תים, "מדובר בפרויקט ראשון מסוגו, וזאת בשל החבילה החדשה שהשקנו, הכוללת את SAP S/4HANA, OpenText ותשתיות בענן. היא מציעה חוויה דיגיטלית חדשה, המאופיינת באג'יליות, קלות ויישום מהיר".

היא הוסיפה כי "תשתיות המערכת מתארחות בדטה סנטר של מלם תים, העומד בתקני אבטחת המידע המחמירים המחייבים את QBI. אירוח התשתיות במודל ענן, מאפשר ללקוח להתמקד בפעילות העסקית שלו".

רמי מנחם, ראש תחום SME ו-OEM, סאפ ישראל, הוסיף כי "הפרויקט הביא להורדת תקרת העלות שלו ותרם לחברה להתייעלות העסקית שלה ולצמיחתה הכלכלית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים