"המטרה: לטפל ביעילות במידע הארגוני – כדי להניב ערכים עסקיים"

"המידע נמצא גבוה בסדר היום של ארגונים, והם מנסים למצוא את הדרך כיצד לטפל ב-Big Data", אמר אילן יהושע, מנכ"ל Arrow ECS ישראל ● באירוע השנתי של החברה, שנערך ביום ה', הוענקו תעודות הוקרה לשותפיה והוזכר קובי קנטור ז"ל, צלם הבית של אנשים ומחשבים

אילן יהושע, מנכ"ל Arrow ECS ישראל. צילום: ניב קנטור

"המידע הוא נושא שנמצא במקום גבוה בסדר היום של ארגונים, והם מנסים למצוא את הדרך כיצד לטפל בכמות הנתונים ההולכת וגדלה. טיפול יעיל יותר במידע ובסביבה הפנים ארגונית יניב לארגון יותר ערכים עסקיים", כך אמר אילן יהושע, מנכ"ל Arrow ECS ישראל.

יהושע אמר את הדברים לאנשים ומחשבים במהלך כנס השותפים השנתי של החברה, שאותו היא ערכה ביום ה' האחרון במועדון התיאטרון ביפו. במהלך הכנס חילקה Arrow ECS תעודות "שותף השנה" לכמה משותפיה העסקיים (פירוט בהמשך). כמו כן, הוזכר באירוע קובי קנטור ז"ל, צלם הבית של אנשים ומחשבים, שנכח וצילם באירועים רבים של Arrow ECS לאורך השנים. יהושע הקדיש על הבמה דברים לזכרו והדגיש את האנושיות שלו ואת חיוכו הרחב. הערב הסתיים בהופעה של שלומי שבת.

מהם התחומים הבולטים השנה?

לדברי יהושע, הענן ימשיך להיות בין המגמות הבולטות ב-2018. "אנחנו רואים גידול בפעילות הענן של הארגונים. כתוצאה מכך, חלה עלייה באבטחת המידע סביב הענן ובמספר הפתרונות שמציעים זאת", אמר.

הוא אף ציין ש-"אנחנו הולכים לקראת מגמה של חיזוי מתקפות מבעוד מועד, זה תחום שהולך ומתפתח. "משל, בנושא ה-BYOD (ר"ת Bring your own device). גם ב-2018, יותר ויותר עובדים ישתמשו במכשירים שלהם לעבודה, ויש צורך ליצור מנגנונים שיזהו האם ומתי מתפתחות בעיות של אבטחת מידע".

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין.

"גם תחום האינטרנט של הדברים דורש הכנה – מבחינת החיישנים, פתרונות הענן ומערכות האנליטיקה. התחום הזה יצמח גם הוא השנה, הוא לא אמר את המילה האחרונה", הוסיף יהושע.

עוד מגמה אותה הוא ציין היא Software defined everything (הכל מוגדר תוכנה). "זה מאפשר לארגונים להקל את העבודה ברשת הארגונית שלהם, להגדיר מה הם רוצים לעשות – והמערכות יעשו את זה. יותר ויותר חברות נכנסות לזה", אמר.

עולם צומח נוסף הוא האנליטיקה וה-Big Data. לדברי יהושע, "המידע נמצא תחת היד, ויותר ויותר חברות מנסות לנתח את הנתונים שיש ברשותן, כדי להפיק ממנו הרבה. ארגונים מבינים שניתוח של המידע ואופטימיזציה של הרשת, המכירות והשיווק מביאים אותם למקסם רווחים".

יהושע ציין כי אחד התחומים הבולטים ש-Arrow ECS התחזקה בו בשנה האחרונה הוא אבטחת המידע – הן בענן והן ב-On-Premise. "על אף שהעולם עובר לענן, עדיין יש דרישה לפתרונות אחסון בתוך הארגונים – ולאבטחה שלהם", אמר.

הוא צופה כי ב-2018 תוסיף החברה ותתחזק בתחום זה, כמו גם בעולמות הנטוורקינג, כדי "לנסות ולמקסם את הרשת, ולספק יותר פתרונות". לדבריו, "בשנה הקרובה נמשיך לגדול בישראל, ולהציע טכנולוגיות ופתרונות חדשים".

שיתוף פעולה עם Forescout

כאמור, במהלך האירוע השיקה Arrow ECS תעודות "שותף השנה" לחברות שאיתן היא עובדת ולנציגות שלהן בישראל. בזה אחר זה עלו על הבמה נציגי יבמ, טרה סקיי, טראסטנט, מק'אפי, 2B Secure ,RSA, אבנת, Forcepoint, ספיידר, VMware, הראל טכנולוגיות מידע, ווי-אנקור, טלדור (ה-Cloud provider program), קוואנטום, אבקום, אורקל, א.מ.ת מיחשוב, Splunk, רדוור, סלקום, Dell-EMC, סיטריקס, אינטגריטי, ריוורבנד, נס, ג'וניפר, אואזיס ופרטנר.

בנוסף, הושק במהלך האירוע שיתוף פעולה של Arrow ECS עם Forescout, להפצת פתרון ה-CounterACT בישראל. מדובר בפתרון NAC ללא תלות בסוכן, שמזהה באופן דינמי נקודות קצה ויישומים בעת חיבורם לרשת הארגונית. זאת, על בסיס המשתמש, מערכת ההפעלה, הגדרות המכשיר, התוכנה, התהליכים, גרסת התוכנה וסוכני האבטחה, והפתרון אף מקנה מדיניות תיקון, שליטה וניטור רציף של מכשירים אלה.

CounterACT מבצע פעולות על מכשירים ארגוניים, מכשירים אישיים של משתמשים, מכשירים של אורחים וכאלה שאינם מסורתיים – ללא הצורך בהתקנת סוכן או ידע מקדים עליהם. הפריסה של הפתרון מתבצעת על התשתית הארגונית הקיימת ולעתים רחוקות נדרש שינויי תשתית, כמו שדרוגים של מכשירים ושינויי תצורה על נקודות קצה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים