HP השיקה בישראל מדפסת כף יד קטנה וקלה

באמצעות קישוריות בלוטות' קלה לתפעול ואפליקציה ייעודית, HP Sprocket Photo Printer מאפשרת להדפיס תמונות מהטלפון החכם בכל מקום ובכל רגע

חוויית צילום חדשה. HP Sprocket Photo Printer. צילום: יח"צ

HP השיקה היום בישראל מדפסת כף יד קטנה וקלה – HP Sprocket Photo Printer. באמצעות קישוריות בלוטות' (Bluetooth) קלה לתפעול ואפליקציה ייעודית, המדפסת מאפשרת להדפיס תמונות מהטלפון החכם בכל מקום ובכל רגע.

מיקי רוסלר, מנהל קטגוריית הדפסה ב-HP ישראל, הציג את המדפסת באירוע שערכה החברה, וציין כי היא הושקה כבר לפני שנה במדינות מסוימות, אך בשל ביקוש רב מן הצפוי החברה הפסיקה את הפצתה, וכעת חוזרת להפיצה במדינות נוספות.

עוד אמר רוסלר, כי ממחקרים שונים עלה כי שוק היעד למדפסת הזאת הוא אנשים צעירים, וציין כי החברה החליטה להשיק את המדפסת כגאדג'ט וכמכשיר שיגרום למשתמשים הנאה.

שינוי מוחלט של חוויית הצילום וההדפסה המסורתית

"צרכנים משתוקקים למכשירים קטנים ואלחוטיים שמאפשרים להם להישאר מחוברים, חברתיים ופרודוקטיביים בכל מקום", הוסיף רוסלר, "ומדפסת  Sprocket החדשה משנה לחלוטין את חוויית הצילום וההדפסה המסורתית בעזרת החדשנות והעיצוב המרענן, ובזכות הקישוריות האינטואיטיבית שלה לכל מכשיר או רשת חברתית היא הופכת למוצר מושלם לכל אחד".

Sprocket מצוידת בטכנולוגיית הדפסה ייחודית של HP ללא מחסניות צבע ועם אפשרות להחלפת דפים מהירה וקלה.

התמונות, בגודל x 7.6 5 ס"מ המודפסות על נייר הניתן להדבקה, עמידות בפני מים, טשטוש ואפילו דמעות. אורכה של המדפסת רק 11.6 ס"מ ומשקלה רק 172 גרם.

לדברי החברה, הסוללה תספיק לכ-35 הדפסות לכל טעינה מלאה. האפליקציה הייעודית לטלפון החכם – HP Sprocket App – מאפשרת לא רק להדפיס את התמונות מיד לאחר הצילום, אלא גם להוסיף להן בקלות פילטרים, מסגרות, מדבקות, אייקונים וכיתוב. היא זמינה להורדה ללא תשלום בחנויות האפליקציות של iOS ו-Android.

מחירה המומלץ של המדפסת הוא 590 ש"ח כולל מע"מ, ומארז נייר הדפסה, הכולל 20 דפי הדפסה, יעלה 50 שקלים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים