המכשיר המפתיע של ZTE פתח את התיאבון לענקיות ההיי-טק

לאחר שהכריזה היצרנית הסינית הקטנה על מכשיר עם מסך כפול, התעוררו וואווי, סמסונג ואפל והודיעו כי אין להן כוונה להשאיר את החברה החדשה בשכונה לבדה

ה-Axon M של ZTE. צילום: יח"צ

רק לפני מספר ימים הכריזה ZTE, יצרנית סינית יחסית קטנה, על מכשיר עם מסך כפול בשם Axon M. עכשיו מתברר שהחברה לא הולכת להישאר לבד בשוק עם טלפון בתצורה הזו. לתמונה מתחילות להיכנס, או לפחות לחשוב על כך, גם היצרניות הגדולות בתחום.

מנכ"ל וואווי (Huawei), ריצ'ארד יו, אף הודה בכך בפה מלא. בראיון שנתן ועלה לרשת הוא סיפר שהחברה כבר נמצאת בשלבי פיתוח מתקדמים של המכשיר, אך עדיין יש לה עבודה רבה כדי להשיג את מה שהיא רוצה. "יש לנו שני מסכים. אבל עדיין יש לנו מרווח קטן ביניהם. זה לא טוב, ואנחנו צריכים להיפטר מהמרווח הזה", הוא אמר.

וואווי היא לא היחידה שמסמנת את 2018 כמטרה להשקת מכשיר כזה. גם סמסונג (Samsung) נמצאת בתמונה, וייתכן אף שתציג מכשיר כזה בהופעת בכורה בקונגרס המובייל הקרוב בפברואר 2018. לפי הדיווחים גם אפל (Apple) בודקת התכנות של מכשיר כפול מסכים, והיא נעזרת ב-LG כדי לתכנן אותו.

יו התייחס גם למעמדה הנוכחי של וואווי כיצרנית טלפונים חכמים, וסימן מטרה מאוד גבוהה. לדעתו החברה שלו תהיה בעתיד הלא-רחוק מובילת השוק, ואחרי שעקפה את אפל תערוף גם את סמסונג. "אנחנו נעקוף אותן ללא ספק. זה הייעוד שלנו. אולי אני לא צנוע, אבל אף אחד לא יכול לעצור אותנו", הוא אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים