ווטסאפ מוסיפה: אפשרות לשתף חברים במיקום

כאילו איננו גלויים או חשופים מספיק בלאו הכי, מעכשיו מאפשר לכם יישום ההודעות המיידיות לשתף את חבריכם במיקומכם במשך שמונה שעות ● אמנם זו עוד פריצה לפרטיות בפוטנציה, אבל לפחות מדובר תכונה שניתן לבחור אם להשתמש בה אם לאו

בקרוב עם דפדפן. ווטסאפ

אפליקציית ווטסאפ (WhatsApp) מצטרפת מעכשיו לשירותים כמו Google Maps והרשת החברתית שהיא גם החברה האם שלה, פייסבוק (Facebook), ומאפשרת למשתמשיה הפעלת שיתוף מיקום בזמן אמת.

שירות ההודעות המיידיות הפופולרי הודיע כי החל מאתמול (ד') משתמשי האפליקציה ב-iOS ואנדרואיד יכולים לשתף את המיקום החי (Live Location) שלהם עם בני משפחה וחברים למשך פרק זמן מוגדר. משתמשים יכולים גם לבטל שיתוף מיקום בכל זמן שבו ייבחרו לעשות זאת.

בכדי להפעיל את Live Location, שזה גם שמה של התכונה – פתחו כל תיבת צ'אט שהיא; עברו אל הלחצן "צרף" ובחרו "מיקום"; תופיע אפשרות חדשה בעבור "שתף מיקום חי" ותאפשר לכם לשתף את המיקום שלכם במשך 15 דקות, שעה או שמונה שעות; בחרו את האפשרות הרצויה והגדירו אותה.

כמו כל התקשורת בווטסאפ, גם תכונת ה-Live Location מוצפנת מקצה אל קצה, כך שרק מי שנכלל בצ'אט יכול לראות את מיקומכם. אם מספר אנשים משתפים את המיקום שבו הם נמצאים, המיקום של כל אדם יהיה גלוי במפה נפרדת.

ל-Messenger של פייסבוק יש גם כן תכונת "מיקום חי", המאפשרת למשתמשים לשתף את המיקום שלהם עם חברים למשך עד 60 דקות. בפוסט בבלוג של יישום ההודעות הודיעה פייסבוק שהתכונה תושק לכל המשתמשים כבר "בשבועות הקרובים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים