וואווי הכריזה באופן רשמי על סדרת מכשירי הדגל החדשה – Mate 10

הסדרה החדשה כוללת שלושה מכשירים, ולצד הגרסה הרגילה שמבוססת על מסך בגודל 5.99 אינץ', מציעה החברה גם גרסת Pro עם מסך בגודל 6 אינץ' וכן גרסת פרימיום שעוצבה עם ענקית הרכב פורשה

ה-Mate 10 של וואווי. צילום: יח"צ

וואווי (Huawei) הכריזה באופן רשמי על סדרת מכשירי הדגל החדשה ה-Mate 10.

הסדרה החדשה כוללת שלושה מכשירים, ולצד הגרסה הרגילה שמבוססת על מסך בגודל 5.99 אינץ', מציעה החברה גם גרסת Pro עם מסך בגודל 6 אינץ' וכן גרסת פרימיום שעוצבה עם ענקית הרכב פורשה (Porsche). בכל מקרה, המסכים של שלושת המכשירים עונים למגמה הנוכחית של העיצוב, והם נמתחים מצד באופן חלק ומקומר קצוות ללא מסגרת צדדית.

בנוסף המכשירים מבוססים על המערכת על שבב החדשה של החברה, Kirin 970 שמיוצרת לראשונה בתהליך ייצור של 10 ננו-מטר, וכוללת שמונה ליבות עיבוד, ארבע מהן Cortex-A73 במהירות 2.4 ג'יגה-הרץ ועוד ארבע ליבות Cortex-A53 במהירות 1.8 ג'יגה-הרץ. מעבר לכך מכילה המערכת את השבב הגרפי Mali-G72 של ARM עצמה, אך בגרסה מתקדמת במיוחד שמציעה לא פחות מ-12 ליבות גרפיות, נקודה שאמורה לסייע במיוחד בתצוגות אינטנסיביות כמו במשחקים עתירי רזולוציה ופרטים.

דגש על ניגודיות גבוהה יותר ורמת גוונים משופרת

אבל ההיבט המשמעותי ביותר במערכת על שבב הוא השילוב, לראשונה, של שבב בינה מלאכותית ייעודי, עליו הכריזה החברה לראשונה לפני מספר חודשים. השבב אמור לספק יכולות לימוד מכונה וכן יכולת של המכשיר להבין, בהתאם לאפליקציות, כיצד לשנות הגדרות שונות לבד. זה יבוא לביטוי, לדוגמה, בעת צילום: במקרה של צילום עצמים דוממים, המצלמה תעבור באופן אוטומטי למצב צילום בו יש דגש על ניגודיות גבוהה יותר ועל רמת גוונים משופרת; במקרה של צילום חיה בתנועה, המצלמה תדע באופן אוטומטי להתמקד בגוף, תוך הורדת מהירות הצמצם כדי למנוע צמצום.

מערך הצילום שוב מציג שתי מצלמות שפותחו בשיתוף עם חברת הצילום לייקה (Leica) מאחור, אחת עם חיישן צבע בגודל 16 מגה-פיקסל , והשנייה עם חיישן מונוכרומטי בגודל 20 מגה-פיקסל, כאשר שתיהן מציעות מפתח צמצם איכותי במיוחד של f/1.6. העדשות של המצלמות הן מדגם SUMMLUX-H עם שילוב של מיקוד מבוסס לייזר.

ההבדלים בין המכשירים מתמקדים במסכים ובשימושיות. בעוד Mate 10 מציע מסך LCD ביחס היבט של 16:9 ברזולוציה של 2,56×1,440  פיקסלים עם כפתור הבית פיזי בו משולב חיישן טביעת אצבע, במקרה של ה-Pro וה-Porsche Design Edition מדובר במסך ALED ביחס היבט של 18:9 עם רזולוציה של 2,160×1,080 פיקסלים ללא כפתור בית ועם חיישן טביעת אצבע מאחור.

בכל המקרים הסוללה היא בנפח עבודה של 4,000mAh, ולפי החברה גם במקרה של הסוללה יש סממנים של חוכמה, כי היא אמורה ללמוד את הרגלי השימוש כדי לספק זמן עבודה מירבי. כן תומכים המכשירים בטעינה מהירה במיוחד, כולל כ-58% תוך 30 דקות בלבד.

מערכת ההפעלה עמם יגיעו המכשירים היא אנדרואיד 8.0 שמעליה הממשק הקנייני של החברה EMUI 8.0. הממשק גם מכיל יכולת שמאפשרת לחבר את הטלפון למסך מחשב שתומך בחיבור DisplyPort.

ה-Mate 10 יושק בעולם בסוף החודש כשהמחיר עבור התצורה הבסיסית, 4/64 ג'יגה-בייט זיכרון יהיה 699 יורו. שני המכשירים הנוספים יושקו באמצע נובמבר עם תג מחיר של 799 יורו עבור ה-Mate 10 Pro עם 6/128 ג'יגה-בייט זיכרון, ולא פחות מ-1,395 יורו עבור דגם הפורשה שיגיע עם 6/256 ג'יגה-בייט זיכרון. לישראל אמורים להגיע המכשירים במהלך דצמבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים