מדוע רוכשי Pixel 2 ייהנו הרבה פחות ממשתמשי הדור הראשון?

בניגוד למה שהציעה גוגל עם השקת הדור הראשון של Pixel, רוכשי הדור הנוכחי ייהנו מהאפשרות לאחסן ברשת בחינם תמונות וסרטונים, בכל איכות ובכל גודל, עד 2020 בלבד, בעוד שאלו שרכשו את המכשירים בשנה שעברה - קיבלו את ההטבה הזו לכל החיים

הבכור מקבל הכל. ה-Pixel של גוגל. צילום: יח"צ

עם ההכרזה על מכשירי ה-Pixel 2 החדשים שלה, שינתה גוגל (Google), במקביל גם את אחת ההטבות שהיא מציעה לרוכשי המכשירים שלה.

בניגוד למה שהציעה בעת שהשיקה בשנה שעברה את הדור הראשון של Pixel, רוכשי הדור הנוכחי ייהנו מהאפשרות לאחסן ברשת בחינם תמונות וסרטונים, בכל איכות ובכל גודל, עד 2020 בלבד, בעוד שאלו שרכשו את המכשירים בשנה שעברה קיבלו את ההטבה הזו לכל החיים.

בעקבות חששות של בעלי ה-Pixel הראשונים, שגוגל תנסה לכפות את התנאים החדשים גם עליהם, מיהרה החברה לשחרר הבהרה לפיה היא אינה מתכוונת לעשות זאת. בעלי מכשירי Pixel ימשיכו ליהנות מההטבה הזו בחינם ללא כל מגבלה.

למעשה כל מי שיצליח לרכוש בעתיד הקרוב מכשיר מהדור הראשון, מהמלאים המצומצמים מאוד שנותרו, יזכה להטבה המלאה של השמירה באיכות מלאה בחינם לכל החיים.

החברה אף ציינה שכל התמונות והסרטונים שיישמרו בענן שלה בידי בעלי המכשירים החדשים עד לסיום תקופת ההטבה שלהם יישארו גם לאחר מכן באיכות המקורית שלהם. מי שירצה בכך יוכל אף להמשיך ולהשתמש בשירות אחסון התמונות בחינם, אך לאחר 2020 איכות השמירה תוגבל, לפי החברה, ל-"איכות גבוהה מספקת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים