רחל שאול מונתה למנכ"לית עמותת PresenTense ישראל

שאול תנהל את העמותה, שפועלת ליצירת שינוי חברתי באמצעות יזמות, החל מנובמבר ● היא מביאה עמה כ-20 שנות ניסיון בתפקידי שיווק וניהול בחברות שונות, לרבות בהיי-טק

רחל שאול, מנכ"לית PresenTense ישראל. צילום: דויד גראב

רחל שאול מונתה בידי הוועד המנהל של PresenTense ישראל למנכ"לית החדשה של העמותה ותחליף בתפקיד את המנכ"ל היוצא, גיא שפיגלמן, שיצטרף לוועד. היא תחל בחפיפה עם שפיגלמן בנובמבר, בתום שליחות שהיא מבצעת בימים אלה בקניה.

שאול עמדה בראש מחלקת שיווק תאגידי וקשרי חוץ בנטפים, שעשתה באחרונה אקזיט כשנרכשה על ידי Mexichem המקסיקנית תמורת כ-1.5 מיליארד דולר. היא בעלת שני תארי מאסטר בהצטיינות ומביאה עמה כ-20 שנים של ניסיון בתפקידי ניהול ושיווק בכירים בחברות גלובליות בתעשיות שונות, דוגמת ההיי-טק והחקלאות.

טרם הצטרפותה לנטפים, היא שימשה בין השנים 2003-2008 כמנהלת מותג ופרסום גלובלי בקומברס, ובמסגרת זו הובילה מהלך של מעבר מגישה שיווקית מסורתית לגישה דיגיטלית, המאמצת כלים חדשניים וחסכוניים להגברת מצוינות השיווק. לפני כן מילאה שורה של תפקידי ניהול ושיווק בחברות סטארט-אפ, בין היתר ב-Midbar Tech וב-Titan 3D Technologies.

עמותה שפועלת בפריפריה החברתית והגיאוגרפית

עמותת PresenTense החלה את דרכה בישראל לפני כעשור והקימה, בין היתר, את האקסלרטור הראשון ליזמות טכנולוגית בחברה הערבית. בשנים האחרונות היא אף הקימה את MassarUP – המועצה ליזמות בחברה הערבית, ואקסלרטורים לנשים חרדיות ולטכנולוגיה מסייעת, המתמקדת במציאת פתרונות עבור אנשים עם מוגבלויות.

מהעמותה נמסר כי בעזרתה הוקמו יותר מ-450 עסקים, סטארט-אפים ומיזמים חברתיים. היא פועלת בקרב קהילות ואוכלוסיות שונות בפריפריה החברתית והגיאוגרפית כאחד, מבקה אל גרבייה שבמשולש ועד לאופקים ולחורה שבדרום, מתוך תפישה שלפיה יזמות תורמת לחיזוק הכלכלה המקומית, מעשירה את חיי הקהילה ומסייעת בפתרון סוגיות מרכזיות בחברה.

דנה הוכשטיין-מאן, יו"רית דירקטוריון PresenTense, אמרה כי "אני בטוחה ששאול שתוביל את הארגון למחוזות חדשים. עם כניסתה לתפקיד, אנחנו מתחדשים ומתפתחים לכיוונים נוספים ולשווקים חדשים של עשייה, ויחד עם הצוות מצמיחים את העמותה אל השלב הבא".

לדברי שאול, "PresenTense הוא ארגון בעל מחויבות עמוקה להצמחת כלכלות מקומיות, להעשרת חיי קהילה ולפתרון אתגרים חברתיים. אנשים רבים חולקים את השאיפה לחיים בחברה שוויונית ומשגשגת יותר, ויזמות היא ללא ספק כלי שבכוחו לייצר שינוי חיובי ולטפח פיתוח בר קיימא".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ד"ר יהודית כרמון

    מעוניינת להפגש עם הגב' רחל שאול ולהציג בפניה מיזם בשל ונוסה עם תוצאות נפךאות שנחוץ לכתוב מחדש בטכנולוגיות עכשויות כולל בינה מלאכותית. העולם זקוק לזה, החברה הישראלית בוודאי, אנשי ההיטק שלי מחכים רק למימון שאתו נוכל לפיול מהר ולצאת לשווקים עם באזז גדול, כי זה גדול. תודה רבה, ככל שנמהר ייטב לעולם. ד"ר יהודית כרמון

אירועים קרובים