מלם תים רכשה את מאיה מיקור חוץ במיליוני שקלים

הנרכשת מתמחה באיתור, מיון וגיוס של מומחי מחשוב ● בין לקוחותיה: בנק הפועלים ומכבי שירותי בריאות ● אודי ויינטראוב, מנכ"ל משותף במלם תים: "הרכישה תגדיל את נפח הפעילות שלנו בתחום הייעוץ והשירותים המנוהלים וייעוץ אסטרטגי למוקדי שירות"

אודי וינטראוב, מנכ"ל מלם תים

קבוצת מלם תים רוכשת את פעילות חברת מאיה מיקור חוץ וייעוץ, כך נודע לאנשים ומחשבים. היקף הרכישה לא פורסם, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי הוא עומד על מיליוני שקלים.

מאיה מתמחה במתן שירותי ייעוץ למערכות מידע ובמיקור חוץ. עובדי החברה, המעסיקה עשרות יועצים, יצטרפו לאגף שירותים מנוהלים במלם תים.

מאיה מיקור חוץ וייעוץ, פיתחה ומיישמת מתודולוגיה ייחודית בעולם מיקור החוץ, המהווה מעין סוג של שותפות עם הלקוח – גם בנושא של הכשרה, הדרכה וקידום עובדים, וכן גמישות במעבר ממשרה למשרה ומתצורת העסקה אחת לשנייה.

מייסדי החברה הנרכשת, ובראשם המנכ"ל, דובי צ'יזיק, הגיעו מעולם התשתיות, ולהם ניסיון בפרויקטי תשתיות גדולים, בחברות ביטוח, בנקים, חברות תעשייתיות וארגונים נוספים. הניסיון כלל הקמת מערכות מחשוב, מערכות אחסון, פרויקטי וירטואליזציה, פרויקטי ניהול זהויות וניהול משתמשים, פרויקטי אבטחת מידע ותקשורת ועוד.

מאיה נוסדה בשנת 2008, ולאחר כמה שנים נרכשה על ידי אזטק טכנולוגיות. היא מתמחה באיתור, מיון וגיוס של מומחי מחשוב, תוך יצירת התאמה בין העובד הנכון למשרה הנכונה. עם לקוחותיה נמנים בנק הפועלים, בנק אגוד, AIG, כלל, מכבי שירותי בריאות, קופת חולים לאומית, הוט, פז ועוד.

אודי וינטראוב, מנכ"ל משותף במלם תים, אמר כי "רכישת מאיה תאפשר למלם תים להגדיל את נפח הפעילות בתחום הייעוץ והשירותים המנוהלים. זאת, לצד ייעוץ אסטרטגי למוקדי שירות, הן בקרב לקוחות קיימים והן בקרב לקוחות חדשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים