Galaxy Note 8: כל האמת בפרצוף

ההדלפה האחרונה, שהגיעה ממדליף ידוע בשם אוואן בלאס, מפרטת את כל הנתונים של המכשיר החדש, ולדבריו - המקור הוא מישהו שמדווחים לו הפרטים הסופיים של המכשיר

מתכוננים לדור הבא. סמסונג

למרות שכבר ידועים לנו פרטים מסוימים לגבי ה-Galaxy Note 8, כמו מועד ההשקה והעיצוב החיצוני, מחפשי ההדלפות לא נעצרים ומספקים עוד ועוד פרטים על המכשיר הצפוי, שמעורר סקרנות גדולה בשל היותו הממשיך של ה-Galaxy Note 7 המתפוצץ.

ההדלפה האחרונה, שהגיעה ממדליף ידוע בשם אוואן בלאס, מפרטת את כל הנתונים של המכשיר החדש, ולדבריו, המקור הוא מישהו שמדווחים לו הפרטים הסופיים של המכשיר.

לפי נתונים אלה, המכשיר יהיה בעל מסך AMOLED בגודל 6.3 אינץ' וברזולוציה של 1440X2960, בתוך גוף מוגן מים בתקן IP68. עובי המכשיר יהיה 8.5 מ"מ, קצת יותר מ-8 מ"מ של ה-Galaxy S8.

עסקה משתלמת?

בתוך קרבי המכשיר יהיה מעבד Snapdragon 835 של קוואלקום (Qualcomm) לגרסה האמריקנית, והגרסה הבינלאומית תקבל את המעבד Exynos 8895 של סמסונג (Samsung). ה-Snapdragon 835 הוא המעבד השוכן במכשירי S8 ו-S8 Plus, אך סביר לשער שביצועיו ישופרו במעט.

השדרוג המשמעותי של המכשיר החדש יתבטא בזיכרון RAM מורחב של 6 ג'יגה-בייט, לעומת 4 ג'יגה-בייט של ה-S8, ולשניהם יהיה אותו זיכרון אחסון פנימי של 64 ג'יגה-בייט.

בהתחשב בכך שהוא דומה מאוד במפרט שלו לדגמי ה-S8 – סמסונג כנראה תציע שיפורים גדולים במצלמה, כדי לייחד אותו מהמכשירים האחרים. אלה יהיו עדשות רחבות של f1.7 למצלמה הראשית, ו-f2.4 לעדשת הטלה-פוטו השנייה. המפתח הרחב משמעותו עומק שדה שטוח יותר ותוצאות טובות בתנאי תאורה חלשים, ותכונות אלה עשויות להוות את ההבדל בינו לבין מכשירים אחרים.

ולבסוף, נראה שסמסונג הולכת על בטוח עם סוללה של 3,300 מילי-אמפר, שבוודאי הותאמה בתשומת לב לשלדת המכשיר ונבדקה בקפדנות. הטעינה, לפי הדיווח, תהיה מהירה באמצעות USB-C או אלחוטית. עוד דווח, כי ראשונים יושקו מכשירים בצבעי זהב ושחור, ואחריהם יגיעו מכשירים אפורים וכחולים.

לגבי המחיר, בלאס מציין כי הוא יעמוד על כ-900 דולר, ולצד ה-iPhone 8, שלפי הדיווחים צפוי לעלות כ-1,000 דולר, ייתכן שהוא יהיה עסקה משתלמת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים