גרמה לתאונת דרכים איומה – אך לא שכחה לעשות לייב-סטרימינג באינסטגרם

בתיעוד החי של האירוע צילמה נערה מקליפורניה גם את אחותה שנפצעה אנושות ונפטרה מפצעיה מאוחר יותר ● הנערה, שתיעדה את הרגעים שלפני התאונה ולאחריה, הספיקה להודות באשמה במות אחותה ולהכיר בכך שהיא בדרך לכלא

שיהיה משהו לזכור. אילוסטרציה: Phanuwat Nandee/BigStock

אובדוליה סאנצ'ז בת ה-18 נעצרה ביום ו' האחרון במרכז קליפורניה בחשד שגרמה לתאונת דרכים קטלנית שאת התרחשותה צילמה והזרימה בסרטון וידיאו חי באינסטגרם (Instagram). בתאונה נהרגה אחותה הצעירה.

סאנצ'ז, שעתידה להיות מואשמת בנהיגה בשכרות שהביאה להתרסקות הקטלנית ולמות אחותה, תשוחרר לביתה רק בתמורה לערבות בגובה 300 אלף דולר, כך על פי רישומי משרד השריף של מחוז מרסד.

לפי דיווח של סיירת הכביש המהיר בקליפורניה, ה-CHP (ר"ת California Highway Patrol) נסעה סאנצ'ז צפונה מלוס באנוס, כאשר לפתע סטתה מהכביש.

הנערה, שניסתה לחזור למסלול, עברה על פני נתיבים, התנגשה בגדר תיל, מכוניתה התגלגלה לשדה ואחותה בת ה-14 נזרקה מהרכב. נערה נוספת שהייתה במכונית, גם היא בת 14, נפגעה קשה ברגלה הימנית. אנשי CHP אמרו שהנערות לא חגרו חגורות בטיחות.

באינסטגרם ראו איך החגיגה נקטעה בן רגע

בני המשפחה סיפרו לערוץ החדשות KFSN-TV שסאנצ'ז פרסמה לייב סטרימינג של התרסקות רכבן באינסטגרם, כולל את גסיסתה של אחותה הצעירה, ז'קלין סאנצ'ז.

לדבריהם הסרטון המחריד הראה שאובדוליה היא שישבה מאחורי ההגה של מכונית הביואיק. היא לבשה כובע בייסבול אדום, שרה ו-"ניצחה" בתנועות ידיים על המוזיקה. בשלב מסוים היא אפילו הרימה אצבע אמצעית בכל יד למצלמה. אבל אז נקטעה "החגיגה" ברגע.

לאחר התהפכות המכונית תיעדה ההזרמה צרחות, סרטון הווידיאו הפך ללא יציב ואילו סאנצ'ז, שעדיין צילמה, אמרה לקהל הצופים: "אם אני הולכת לכלא למאסר עולם אתם כבר יודעים למה". לאחר מכן כיוונה אובדליה את המצלמה לעבר אחותה, ששכבה בשדה וניכר היה שפציעתה חמורה מאוד, כשברקע נראתה הנערה הנוספת מנופפת לעזרה.

סאנצ'ז אמרה בסטרימינג בפירוש: "אחותי גוססת. תראו… אני… אוהבת את אחותי עד מוות". אחר כך היא נשקה לפניה של אחותה וניערה אותה מספר פעמים, בתוך שהיא אומרת לה: "ז'קלין, בבקשה תתעוררי".

"הרגתי את אחותי", הוסיפה סאנצ'ז ואמרה בווידיאו, "בסדר. אני יודעת שאני הולכת לכלא לכל החיים, בסדר, זה הדבר האחרון שרציתי שיקרה, בסדר. אבל… לא אכפת לי, אני עוצרת את זה. אני אוהבת אותך. תנוחי בשלום מתוקתי. אם לא תשרדי, אני כל כך מצטערת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים