"נוריד את את יוקר המחיה באמצעות ייבוא מכשירי סלולר שאינם חדשים"

כך הודיע הבוקר משרד התקשורת על כוונתו של שר התקשורת, איוב קרא ● לדבריו, "עם כניסתי לתפקיד זיהיתי את הקשיים הקיימים בתחום ובכוונתי לפעול לטובת הצרכנים גם בעניין זה"

שר התקשורת המתפטר, איוב קרא. צילום: רמי ג'ואן, מתוך ויקיפדיה

משרד התקשורת הודיע הבוקר (א'), כי בכוונתו של שר התקשורת, איוב קרא, להקל על ייבוא מכשירי סלולר שאינם חדשים, ובכך להוזיל את מחיריהם של מכשירי הסלולר, כמו גם להעניק פטור מלא מרישיון סחר לסוחרים ובעלי חנויות בישראל, וצמצום חובת הרישום כך שתחול על יבואנים מסחריים בלבד של ציוד תקשורת ועוד.

השר פנה אל ועדת הכלכלה של הכנסת על מנת לקבל אישורה למהלך של תיקון צו המסדיר את הייבוא והסחר של מכשירי טלפון סלולריים.

לדברי המשרד, "תיקון הצו והרחבת היקף הפטור יקלו על הנטל הבירוקרטי המוטל על יבואנים וסוחרים בציוד תקשורת, יקדמו את האינטרס הציבורי ואת התחרות בתחום לטובת הצרכנים".

שר התקשורת ציין, כי "עם כניסתי לתפקיד זיהיתי את הקשיים הקיימים בתחום ובכוונתי לפעול לטובת הצרכנים גם בעניין זה. האפשרות לייבא מכשירים סלולרים שאינם חדשים תביא לירידה משמעותית במחירי מכשירי הסלולר ותוריד כפועל יוצא את יוקר המחיה בצורה שעולה בקנה אחד עם מדיניות הממשלה".

תכליתו של הצו, מוסיף המשרד, "היא להסיר חסמי ייבוא ומסחר בציוד קצה כאמור, אשר מיוצר על-פי תקנים בינלאומיים, להקל מהנטל הבירוקרטי על יבואנים, ובכך לקדם את התחרות בתחום הציוד הסלולרי, לרווחת הצרכנים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים