GIV Solutions תביא לישראל את פתרונות Infor

"GIV מציינת בימים אלה עשור לחתימת החוזה הראשון של מכירת ויישום Infor EAM, שהיה גם פתרון ראשון מבית Infor שעשה לוקליזציה על ידי GIV בישראל", כך לדברי מאיר גבעון מייסד ומנכ"ל GIV

23/07/2017 11:56
מימין: ערן גוטמן, סמנכ"ל מערכות מידע שיכון ובינוי ומאיר גבעון, מנכ"ל GIV Solutions. צילום: פלי הנמר

כשותף בכיר של Infor בישראל, GIV Solutions פועלת תוך שיתוף פעולה הדוק עם הנהלת Infor וגורמי Infor השונים, במטרה להפיץ, ליישם, להטמיע ולתמוך במוצרי Infor בשוק הישראלי ושווקים נוספים, כפי שעושה בהצלחה רבה ב-10 שנים האחרונות מאז שהביאה את Infor EAM לישראל.

Infor XI Platform. צילום: פלי הנמר

Infor XI Platform. צילום: פלי הנמר

החברה צומחת וקולטת אנשים מעולים עם מוטיבציה לחולל שינוי בשוק הישראלי באמצעות טכנולוגיות חכמות וחדשות.

אנשים אלו ישתלבו בכל תחומי העשייה: מכירות, ייעוץ, תמיכה טכנית, אינטגרציה, הטמעה והבאת ערך עסקי גבוה בתחומים ומוצרים, כגון:

Infor XI – לאינטגרציה, אינטרנט של הדברים, ניהול תהליכים ושיתופיות.

BIRST – כלי BI מוביל ששולב כפתרון האסטרטגי של אינפור לכלל המוצרים, בדגש על Big Data וענן.

Infor COLEMAN AI – מערכת לאנליטיקה, ניתוח נתונים, למידת מכונה, תקשורת ורבלית של שיחה טבעית ופענוח דיבור, שתעצים מאוד את הערך המוסף העסקי בארגונים.

Infor EAM הוא הפתרון האסטרטגי של החברה לניהול תשתיות ומחזור חיי ציוד ואחזקה. באמצעות צוות Giv הפך למודל לחיקוי לכלל גורמי Infor בעולם לגבי שימוש נרחב למתן פתרונות לניהול התפעול בנוסף לניהול האחזקה, תוך השבחת תהליכים וייעולם, ויצירת ערך גבוה במיוחד לארגונים עתידי תפעול ואחזקה, ציוד תשתיות ונכסים.

בכנס הוצגה מפת דרכים והפונקציונליות של הגרסה החדשה 11.3 ששולבו בה יכולות משמעותיות ושיפורים רבים המצעידים את המוצר להיות גמיש וידידותי בעולם לתחום זה; כווני ההתפתחות המבטיחים של המוצר והאינטגרציה שלו לסביבות החדשניות; היכולת שלו לתת מענה מעולה וגמיש לצרכים של ארגוני תפעול, תחבורה, ערים חכמות, קמפוסים חכמים, מים ואנרגיה עם אינטגרציה לאינטרנט של הדברים.

שיתוף פעולה הדוק ומוצלח

בתחום אנשי ה-EAM מישראל, הצטרפו לצוות GIV שכלל בנוסף למאיר גבעון, מנכ"ל GIV Solutions, גם מנהלי פרויקטים, אנשי פריסייל ומנהלת מכירות צפון אמריקה – גם נציגים של חטיבת תשתיות של אלביט וערן גוטמן, סמנכ"ל מערכות מידע של שיכון ובינוי שגם העביר יחד עם GIV הרצאה וסקירה של הפרויקטים שבוצעו על ידי Giv בשיתוף פעולה הדוק ומוצלח עבור שיכון ובינוי.

לדברי גבעון, שהשתתף במפגשי פורום ה-Executive לבכירים, "GIV מציינת בימים אלה עשור לחתימת החוזה הראשון של מכירת ויישום פתרון מבית המותג Infor בישראל על ידה כנציגה רשמית של Infor בישראל".

"GIV הביאה לראשונה את המותג Infor ואת המוצר EAM לשוק הישראלי ב-2007, ומהווה שותף בכיר מ-2008 בישראל. החברה השקיעה רבות בחיזוק המותג, הפצתו ובניית המוניטין בצורה של פרויקטים ולקוחות מרוצים, שנהנים מההצלחה של השגת יעדיהם ויותר, ומספרים את סיפור ההצלחה והערך המוסף הפונקציונלי והכלכלי הברור בכנסים בארץ ובעולם".

"Infor פועלת ב-DNA של חברה צומחת ומתחדשת הפועלת באופן שמחפש את מתן הערך ללקוח, שותפות ארוכת טווח והתאמת הפתרון לצרכים העסקיים של הלקוח באופן שמשיג באופן מלא את יעדי הלקוח".

"GIV ו-Infor חולקות תפיסת עולם וערכים משותפים' והדבר בולט במיוחד עם מובילי מוצר Infor EAM שמוביל לשיתוף פעולה הדוק בארץ ובעולם גם בנושא הפתרונות הוורטיקליים ש-GIV מציעה עם Infor EAM כמו עיר חכמה קמפוס חכם וניהול תפעול ארגוני תחבורה חכמים".

מאיר גבעון עם ג'ף אבוט, האחראי גלובלית על השותפים ב-Infor, אשר זכה להעניק אישית את פרסי ההערכה ל-GIV במהלך השנים האחרונות. צילום: פלי הנמר

מאיר גבעון עם ג'ף אבוט, האחראי גלובלית על השותפים ב-Infor, אשר זכה להעניק אישית את פרסי ההערכה ל-GIV במהלך השנים האחרונות. צילום: פלי הנמר

GIV מעוטרת פרסים על ידי Infor העולמית, כשותף זהב, שלוש שנים שותף השנה עם עשרות לקוחות בתחום EAM. פרס מיוחד ניתן לחברה על הטריטוריה בה יישום Infor EAM הוא הגבוה ביותר יחד עם שביעות הרצון הגבוהה ביותר של הלקוחות.

מימין: ערן גוטמן, סמנכ"ל מערכות מידע שיכון ובינוי; מאיר גבעון, מנכ"ל GIV Solutions; ופרדריק רוסו, סמנכ"ל המוצר EAM ב-Infor לאזור EMEA. צילום: פלי הנמר

מימין: ערן גוטמן, סמנכ"ל מערכות מידע שיכון ובינוי; מאיר גבעון, מנכ"ל GIV Solutions; ופרדריק רוסו, סמנכ"ל המוצר EAM ב-Infor לאזור EMEA. צילום: פלי הנמר

פרדריק רוסו, סמנכ"ל המוצר EAM ב-Infor לאזור EMEA, אמר כי "לאור העובדה שכש-GIV החלה ליישם המוצר, להבדיל מרוב הטריטוריות האחרות, לא היה ולו יישום יחיד של המוצר בישראל. GIV הגיעה ביישום Infor EAM להישגים מרשימים בישראל בתוך פרק זמן קצר בצורה יוצאת דופן ביחס למדינות אחרות".

מימין: פרדריק רוסו, סמנכ"ל המוצר EAM ב-Infor לאזור EMEA, ומאיר גבעון, מנכ"ל GIV Solutions. צילום: פלי הנמר

מימין: פרדריק רוסו, סמנכ"ל המוצר EAM ב-Infor לאזור EMEA, ומאיר גבעון, מנכ"ל GIV Solutions. צילום: פלי הנמר

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים