ה-Google Glass חוזרים בגרסה בוגרת, עסקית – ולא לשימוש צרכני

גוגל עדכנה כל מה שאפשר בגרסה החדשה שתיקרא Glass Enterprise Edition ● מודול המצלמה מצויד בחיישן של 8 מגה-פיקסלים, המעבד חזק יותר, הסוללה מאפשרת לפעול זמן רב יותר, ישנו שבב Wi-Fi טוב יותר, ואף נורית שמאירה את דרכה כשמבצעים צילום וידיאו

ירדו מהמשפים כבר ב-2015. Google Glass

לאחר שנדמה היה כי גוגל (Google) זונחת לעד את משקפי המציאות הרבודה שלה, Google Glass, מתברר שמאחורי הקלעים הם המשיכו את הפיתוח כדי לקבל חיים חדשים כמוצר שמיועד לשימוש עסקי. גם השם עודכן בהתאם, אולי כדי להוכיח שלא מדובר יותר במוצר שמכוון לשימוש צרכני – Glass Enterprise Edition.

גוגל עדכנה כמעט את כל מה שאפשר לעדכן במשקפיים החדשות. היא שיפרה את מודול המצלמה שמצויד עכשיו בחיישן בגודל של 8 מגה-פיקסלים לעומת 5 מגה-פיקסלים במשקפיים המקוריות, והיא ציידה אותם במעבד חזק יותר, בסוללה שמאפשרת להם לפעול זמן רב יותר, בשבב Wi-Fi טוב יותר שחשוב במיוחד להצגת מידע רלוונטי על המסך והיא שילבה בהם אפילו נורית שמאירה את דרכה כשמבצעים צילום וידיאו.

אבל ככל הנראה השינוי הגדול ביותר שמציעים ה-Glass Enterprise Edition הוא ביטול המסגרת ההיקפית שלהם. כעת ניתן להשתמש בהם מעל כל משקפיים אחרות, כולל אפילו משקפי בטיחות שנמצאים בשימוש ברצפות ייצור ובתרחישים דומים במגזר התעשייתי. מעבר לכך, כעת ניתן יהיה גם להעביר אותם בקלות ממשתמש אחד לאחר.

גוגל כבר ציינה מספר תרחישים אפשריים לשימוש במשקפיים הללו, לדוגמה מחסנאי שמחפש פריט מסוים ויכול לקבל מידע בזמן אמת לגבי הזמינות שלו ומיקומו במחסן; הפעלת מכונות ייצור כשניתן לקבל מידע מדויק במקרה של חלקים שדורשים שינויים או עבודה מדויקת, וכדומה. במקביל היא פנתה לשותפים כדי למצוא יישומים אפשריים נוספים שילוו כמובן גם באפליקציות מתאימות.

אבל גם הפעם מדובר בינתיים בניסוי, בדיוק כמו שגוגל ערכה בשלב הצרכני של המשקפיים שלה. היא עדיין לא נקבה בתאריך יעד כלשהו לגבי ייצור והפצה מוסדרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים