Infor השיקה כלי חינמי לתחום שירות הלקוחות

Infor Concierge מאחד נקודות מגע של לקוחות בפורטל יחיד, ומספק גישה למידע עשיר ומותאם אישית

19/07/2017 13:38
Infor

Infor השיקה בכנס השנתי שלה, Inforum 2017, שהתקיים באחרונה בניו-יורק, שירות חינמי בתחום שירות הלקוחות, המספק גישה למידע עשיר ומותאם אישית.

יצוין ש-Infor מתמחה ביישומים ורטיקאליים בענן עבור תעשיות ספציפיות. בכנס שקיימה השתתפו יותר מ-7,000 אנשי עסקים מכל רחבי תבל – עובדי החברה, לקוחות ושותפים.

השירות החדש, Infor Concierge, מוצע ליותר מ-90 אלף לקוחות החברה, שפרוסים על פני יותר מ-170 מדינות. מהחברה נמסר כי הוא מפשט את הגישה לאתרים חשובים, לתוכן ולמשאבים בתוך Infor. הכלי החדש הוא אינטואיטיבי, עם מראה ומגע מודרניים, והוא זמין ללא תשלום 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע – לכל הלקוחות החתומים על חוזה ל-Infor Maintenance או Infor Subscription.

Infor Concierge – תכונותיה והגשתה ללקוחות, ללא עלות. צילום: פלי הנמר

יצוין שהכלי החדש פותח בשיתוף עם Infor Customer Experience Board – מועצת מנהלים גלובלית של לקוחות, המייצגים מוצרים מרובים שפועלים בשיתוף פעולה עם Infor כדי לפתח שיפורים בחוויית הלקוח. הוא מספק ללקוחות גישה לעדכונים על תקלות תמיכה, תצוגות מהירות והצבעות על שיפורים במוצר, תאריכים ומידע על שיעורים ספציפיים לחינוך וסמינרים אונליין, ומקום אחד למצוא בו את כל תיעוד המוצר. באופן מעניין במיוחד, על ידי הענקת כובד משקל לרצון והנחיית הלקוחות בנוגע למפרט עיצוב, הפיתוח, הבדיקות והאישורים, הייתה Infor מסוגלת להחדיר את קולו של הלקוח ישירות לתוך ה-Infor Concierge.

עוד ניתן לציין שה-Infor Concierge פותח באמצעות Infor Ming.le, המספקת מסכי בית מבוססי תפקידים עם ווידג'טים שמציגים מידע ממערכות ERP מרובות, שפועלות ממקום אחד. כל משתמש יכול להתאים אישית את מסך הבית, לקבל גישה מידית למידע על שירותי Infor שלו בכל עת ובקרב חברי ההנהלה – לשלוט בקביעה מי בתוך הארגון יכולים להציג את המידע. בנוסף, משתמשים יכולים להתחבר עם משתמשים אחרים בקהילות Infor ובמייל, או להתקשר לאנשי הקשר של Infor מתוך היישום.

מרי טריק, סמנכ"לית בכירה ומנהלת לקוחות ראשית ב-Infor. צילום: פלי הנמר

"Infor רוצה לוודא שהיא ספקית התוכנה הארגונית הקלה ביותר לעבודה מולה, כשמדובר בהבנת כל ההיבטים של אינטראקציות הארגון איתה. מתן גישה ללקוחותינו לסוג זה של מידע מאפשר להם לפתור בעיות עסקיות מהר יותר, ולקבל את המידע שהם רוצים ושדרוש להם בכל עת מבלי הצורך בשיחות ובמיילים רבים מספור", אמרה מרי טריק, סמנכ"לית בכירה ומנהלת לקוחות ראשית ב-Infor.

לדבריה, "החברה שלנו מבינה שכל ארגון הוא ייחודי, וכך גם הצרכים העסקיים שלו. השקענו זמן בהאזנה ללקוחות שלנו על פני תעשיות רבות, בכדי להבין את סוג שירות הלקוחות שלו הם מצפים משותף טכנולוגי. המחקר הזה כולו משתקף ב-Infor Concierge".

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לכנס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים