אפל תבנה דטה סנטר לכל נתוניהם של תושבי סין

האח הגדול הסיני פורש את זרועותיו על כלל הנתונים האישיים של בני העם הסיני, לכאורה מסיבות אבטחה ● ענקית הטכנולוגיה מקופרטינו נכונה לסייע לו בכך ומקימה דטה סנטר ייעודי לשם כך

דטה סיני שמור במיוחד. אילוסטרציה: BigStock

לאור חוקי אבטחת סייבר חדשים בסין, לפיהם יש לשמור את כל המידע אודות לקוחות מהמדינה בתוך גבולותיה, תבנה אפל (Apple) דטה סנטר חדש שימוקם במחוז גויזהו (Guizhou) שבדרום סין.

הדטה סנטר החדש ישמור את כל הנתונים של כל הלקוחות הסיניים שמנויים ל-iCloud – שירות האחסון בענן של אפל – וזה כולל הכל: תמונות, מסמכים, הודעות, אפליקציות, סרטים וכל דבר אחר שמשתמשי השירות של אפל נוהגים להעלות אליו. אלא שלאחר בניית האתר המקומי, כלל התכנים של הסינים יישמרו אך ורק בדטה סנטר זה.

לפי אותם חוקי סייבר חדשים, אפל לא תוכל אפילו להעביר נתונים מלקוחות סינים לארצות הברית. וויתור נוסף שהיא תצטרך לקבל עליה הוא אולי הקשה ביותר: הדטה סנטר שהיא בונה אולי יהיה בבעלותה, אבל היא לא תנהל אותו. מי שתנהל אותו זו חברה ששייכת לממשל המקומי בגויזהו, שהיו"ר הנוכחי שלה היה עד לאחרונה בעל תפקיד בממשל הזה.

נכון להיום הנתונים של תושבי סין נשמרים בשרתי iCloud בארצות הברית, והם יעשו הגירה למחסן הנתונים החדש שלהם עם סיום הבנייה. החברה גם טוענת שהמעבר הזה ישפר מאוד את מהירות הגישה ואת אמינות המידע בעבור הלקוחות הסיניים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים