מיקרוסופט הכריזה על Surface Pro חדש – גרסת 2017

גם בדור החדש שלו ממשיך טאבלט הדגל של הענקית לשמור על דקיקות, עם 8.5 מ"מ עובי ו-770 גרם בלבד ● הסוללה אמורה להספיק הפעם ל-13.5 שעות עבודה - שיפור משמעותי לעומת תשע השעות עד כה

Surface Pro 2017. צילום: יח"צ מיקרוסופט

מיקרוסופט (Microsoft) ממשיכה לפרוס את כוחותיה בחזית החומרה, והתוספת החדשה למאבק על שוק המחשבים ההולך ומצטמצם, הוא ה-Surface Pro, הטאלבט הדקיק והיוקרתי של החברה, שהוכרז בגרסת 2017 שלו.

באופן לא מפתיע מצויד ה-Surface Pro החדש במעבדי ה-Kaby Lake של אינטל (Intel), מעבדי ה-Core מהדור השביעי של החברה.

למעשה מיקרוסופט מציעה את הטאבלט בשלוש רמות שונות: אחד שמגיע עם מעבד Core-m, אחד שמגיע עם מעבד Core i5 ואחד שמגיע עם מעבד Core i7.

עם זאת, גודל המעטפת לא ממש השתנה. גם המכשירים הנוכחיים מגיעים עם מסך בגודל המאוד ייחודי של 12.3 אינץ', וברזולוציית 2K שבמקרה של ה-Surface Pro עומדת על 2,736×1,824 פיקסלים.

גם כמויות הזיכרון, ה-RAM והאחסון, משתנות לאורך הסדרה. ברמה הנמוכה ביותר יוצע המחשב עם 4 ג'יגה-בייט RAM ו-128 ג'יגה-בייט נפח אחסון. בדגמים המתקדמים יותר כבר ישולבו 8 או 16 ג'יגה-בייט RAM וניתן יהיה לבחור, ולשם, בכוננים בנפח של עד 1 טרה-בייט.

עירנית יותר מהרגיל

גם בדור החדש שלו ממשיך טאבלט הדגל של מיקרוסופט לשמור על דקיקות עם 8.5 מ"מ עובי ו-770 גרם בלבד, וזה מעט מאוד לטאבלטים עם מסך בגודל כזה.

הסוללה אמורה, לפי החברה, להספיק הפעם ל-13.5 שעות עבודה, שיפור משמעותי לעומת תשע השעות אותן הבטיחה ב-Surfcae Pro 4. יש גם שתי מצלמות, מאחור 8 מגה-פיקסלים ומקדימה 5 מגה-פיקסלים. החברה גם שילבה בדגמים מסוימים תמיכה ב-LTE Advanced וזאת לצד התמיכה בקישוריות אלחוטית בתקן 802.11ac.

החברה גם מציעה את מקלדות האלקנטרה (Alcantara) עבור הדגמים החדשים, כשמדובר במעין מקלדות אותן עוטף ציפוי בד עם סיבי פלסטיק מסוגנן במיוחד שעמיד בפני השפרצות מים, וגם מגיע בכמה צבעים שמתאימים לצבע הכללי של הטאבלט.

יש גם עט אלקטרוני, Surface Pen, משודרג שיימכר בנפרד ב-99 דולרים, עמדת עגינה שמאפשרת חיבור של עד שני מסכים בו זמנית ברזולוציה של 4K וזאת באמצעות חיבור USB, וכן כיסוי עם מקלדת ב-129 דולר שגם מאשר פתיחה רחבה יותר מתמיד.

המכשירים כבר מוצעים לרכישה, אם כי מועד ההשקה בפועל הוא ה-15 ביוני. המחיר ההתחלתי עומד על 799.99 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים