ארצות הברית: PayPal תובעת את פנדורה על העתקת הלוגו שלה

שירות הזרמת המוזיקה, חנך לפני כמה חודשים לוגו חדש ● הלוגו מראה על רקע לבן את האות P בגדול ובצבע כחול ● PayPal לא מרוצה כלל

גנוב? או סבבה? פנדורה ו-PayPal

פנדורה (Pandora), שירות הזרמת המוזיקה, חנך לפני כמה חודשים לוגו חדש. הלוגו מראה על רקע לבן את האות P בגדול ובצבע כחול.

האם זה מזכיר במידת מה את הלוגו הוותיק של שירות התשלומים PayPal, שמציג שתי P גדולות בהירות על רגע כחול? מתברר שב-PayPal בטוחים שכן, ויותר מכך, הם גם בטוחים שזה גורם להם נזק ישיר לכיס.

התוצאה היא תביעה חדשה שהוגשה לבית המשפט הפדרלי במנהטן, ניו יורק. בתביעה טוענת PayPal שההחלטה של פנדורה להשתמש בלוגו דומה גרמה לה הפסדים כספיים כי לקוחות לחצו על ה-P הלא נכונה לכאורה, במקום על ה-P של PayPal, כשביקשו להפעיל את האפליקציה, ונסוגו ברובם מהשימוש כי חשבו שיש בעיה או שינוי שהם לא מודעים אליהם.

"אחד התפקידים הקריטיים ביותר של הלוגו של PayPal הוא לבלוט במסכים העמוסים של הטלפונים והטאבלטים עמוסי האפליקציות של הלקוחות. אנו השקענו רבות בלוגו של PayPal מאז הצגתו. הלוגו החדש של פנדורה לא רק מזכיר את הלוגו של PayPal, אלא מחקה אותו ביודעין, והם יודעים, כי הלוגו של PayPal מופיע בדף התשלומים שלהם", נכתב בכתב התביעה.

החברה צירפה לכתב התביעה יותר מ-20 ציטוטים של פניות שהועלו לערוצים החברתיים לאחר השקת הלוגו החדש של פנדורה. "קצת התבלבלתי שפתחתי את האפליקציה של PayPal ופתאום התחיל שיר של Barenaked Ladies", נכתב באחד הציטוטים הללו.

פנדורה טרם הגיבה על כתב התביעה באופן פומבי.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Mr.Yalla

    אז עכשיו אסור לאף אחד לעשות את האות P בצבע כחול? על זה נאמר אצלנו בלבנט: "יאללה, יאללה..." פייפל זבל.

אירועים קרובים