גוגל מציגה: חדר בריחה על גלגלים

יוזמה ישראלית תאפשר לקהל הרחב באזורים שונים בארץ לפצח אתגר בסגנון חדרי הבריחה - בתוך אוטובוס ● ההשתתפות ללא תשלום, ברישום מראש

אוטובוס הבריחה של גוגל. צילום: תומר פולטין

Google Escape Bus, או בשמו העברי אוטובוס הבריחה של גוגל (Google), יצא ב-7 ביוני למסע ברחבי ישראל. האוטובוס, שעוצב ותוכנן לצורך פרויקט זה, כולל חדר בריחה.

העובדה שהחדר "בנוי" על גלגלים מאפשרת להביא אותו למקומות רבים. הוא יסייר ברחבי הארץ במשך שבועיים, עם תחנות עצירה ב-10 ישובים, לפי הסדר: תל אביב (שבה הוא יעצור פעמיים במהלך המסע), פתח תקווה, ראשון לציון, עמק הירדן, מעלות תרשיחא, חדרה, חיפה, ירושלים, באר שבע ושדרות. ניתן לראות את טבלת היישובים והתאריכים המלאה למטה.

אוטובוס הבריחה הוא יוזמה מקומית של גוגל, שיוצאת לדרך זו הפעם ראשונה בישראל – ובעולם כולו. החדר מתאים למשפחות עם ילדים גדולים, חברים לעבודה או ללימודים ולחובבי הרפתקאות וחידות מכל סוג. בלי טלפונים אישיים ובלי עזרה מבחוץ, לכל קבוצה תהיה חצי שעה לנסות ולפתור את החידות באוטובוס.

פיצוח אתגר הבריחה מבוסס על פתרון חידות המתאפשר בעזרת שימוש באחת מחמש האפליקציות החינמיות של גוגל: תרגום, תמונות, מפות, חיפוש או דרייב.

כיצד נכנסים לחדר הבריחה?

כל מה שצריך לעשות הוא לארגן קבוצה של חמישה משתתפים ולהיכנס לאתר זה. באתר יחכו לגולשים שלוש שאלות ומי שיענה עליהן נכונה, יועבר לטופס הרישום. מי שלא יצליח לפתור את החידות יוכל לנסות שוב, מאחר שהשאלות יתחלפו בכל ניסיון. בעת הרישום, כל ראש קבוצה יצטרך לרשום את חבריה ולבחור את השעה והמקום המתאימים לה.

בין הפותרים נכונה תיערך הגרלה והצוותים שיעלו בגורל יוזמנו למקום ולזמן על פי בחירתם. לאלה שלא נבחרו ולאחרים שירצו לטעום מהחוויה יוקם סביב האוטובוס מתחם ייעודי שבו יהיו מפוזרות חידות, ולפותרים נכונה יחולקו פרסים. לאלה שבאו ללוות את הפותרים יהיה גם מקום לנוח ולחכות.

תחנות העצירה של אוטובוס הבריחה של גוגל, לפי תאריכים:

תל אביב – 7 ו-16-17 ביוני.
פתח תקווה – 8 ביוני.
ראשון לציון – 9 ו-10 ביוני.
עמק הירדן – 11 ביוני.
מעלות תרשיחא – 12 ביוני.
חדרה – 13 ביוני.
חיפה – 14 ו-15 ביוני.
ירושלים – 18 ו-19 ביוני.
באר שבע – 20 ביוני.
שדרות – 21 ביוני.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ינון סעאת

    נשמע מעניין ומאתגר.. גימייק מגניב והייתי רוצה לנסות אותו עם כמה חברים ..

אירועים קרובים