אפל הולכת להעיר את כנס המפתחים השנתי שלה עם הפתעות חדשות

כנס WWDC אמנם יתרכז בעיקר בתוכנה ובמערכות ההפעלה של החברה ● אך הפעם ייתכן שתכירו גם רמקול שיתחרה ב-Echo של אמזון, וגרסה חדשה לחלוטין של iPad Pro

קסדת AR של אפל - אולי בשנה הבאה.

כנס WWDC הקרוב, כנס המפתחים של אפל (Apple) שייערך לראשונה בסן חוזה במקום בסן פרנסיסקו, יתרכז כרגיל בעיקר בתוכנה/מערכות הפעלה של החברה. אך הפעם צפויות גם תצוגות ראשונות ואולי אף הכרזות על מכשירים מעניינים: רמקול שיתחרה ב-Echo של אמזון (Amazon), וגרסה חדשה לחלוטין של iPad Pro.

ההערכות לגבי רמקול חכם שמבוסס על העוזרת האישית, Siri, שהיא למי ששכח כבר העוזרת החכמה והוותיקה ביותר בשוק, רק הולכות ומתחזקות. שוק העוזרות החכמות הולך ומתחזק, כשכל חברת תוכנה גדולה כבר מציעה או עומדת להציע מכשיר כזה – וזאת לאור ההצלחה הגדולה של אמזון עם המכשירים שמבוססים על Alexa, ולכן ההערכה היא שאפל לא תישאר עוד זמן רב בחוץ.

ה-iPad החדש אמור להיות בגודל פיזי זהה לזה של ה-iPad ה"רגיל' של החברה עם מסך בגודל 9.7 אינץ', אבל הוא אמור להיות עם מסך ללא שוליים, מה שאומר שהחברה מתכוונת לשלב הפעם מסך בגודל חדש לחלוטין של 10.5 אינץ'. מעבר לכך אמור המכשיר להיו מבוסס על המערכת על שבב A10X, להציע כפתור בית כמו זה שמשולב ב-iPhone 7, וכן להציע תמיכה בעט האלקטרוני Apple Pencil.

כאמור, אם כי מדובר בהכרזות חומרה, עיקר הכנס יוקדש למערכות ההפעלה, וזה אומר הצצה לתכונות של הגרסאות החדשות: iOS 11, macOS 10.13, tvOS 11 ו-watchOS 4.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים