One1 תפיץ את פתרונות Marketo בישראל

במסגרת ההסכם תפעל One1Start לשיווק, מכירה ויישום הפתרונות של Marketo בשוק הישראלי, תוך מיקוד בארגונים בינוניים וגדולים ממגזרי הפיננסים, הסחר והקמעונאות

גילי שלזינגר, סמנכ''לית השיווק של One1. צילום: רגב ארט

One1 חתמה על הסכם הפצה עם Marketo האמריקנית, העוסקת בתחום האוטומציה של השיווק (marketing automation).

במסגרת ההסכם תפעל One1Start, חטיבת החדשנות הדיגיטלית של One1, לשיווק, מכירה ויישום הפתרונות של Marketo בשוק הישראלי, תוך מיקוד בארגונים בינוניים וגדולים ממגזרי הפיננסים, הסחר והקמעונאות.

Marketo, שהוקמה ב-2006, הינה חברה פרטית בעלת שווי של מעל לשני מיליארד דולר, המפתחת את פלטפורמה לניהול השיווק של ארגונים בעידן הדיגיטלי.

המערכת שפיתחה מתחברת למערכות ניהול הלקוחות (CRM), מערכות ניהול אתרים (CMS), פרסום ואנליטיקה, ומאפשרת לארגונים לייצר אינטראקציות מותאמות אישית עם לקוחות ולקוחות פוטנציאליים בכל הערוצים הרלוונטיים, ולנהל את הלידים שלהם באופן אישי לאורך "מסע הלקוח" שהם עוברים.

החברה נבחרה כמובילה בפרסומים של חברות המחקר גרטנר (Gartner) ופורסטר (Forrester), בתחום השיווק הדיגיטלי ובתחום ניהול לידים עד למכירה.

עוגן מרכזי

ל-Marketo משרדים בארצות הברית, אירופה, יפן ואוסטרליה ומרכזי פיתוח בקליפורניה, פורטלנד ובתל אביב, לאחר שבשנת 2014 רכשה את הסטארט-אפ הישראלי, אינסייטרה.

בעקבות ההסכם תנהל חטיבת One1Start את פעילות המכירה, היישום והתמיכה בלקוחות Marketo בישראל. החטיבה, המנוהלת בידי גילי שלזינגר, מציעה לשוק כ-20 פתרונות בתחום החדשנות הדיגיטלית, ומתמקדת בשלושה עולמות תוכן עיקריים: פתרונות בתחום חוויית לקוח רב-ערוצית, פתרונות דיגיטציה לתחום התפעול, ופתרונות Digital marketing.

לדברי שלזינגר, מנהלת One1Start וסמנכ"לית השיווק בחברה, "Marketo מצטרפת כעוגן מרכזי לסל המוצרים שלנו ומשלימה את הפורטפוליו של פתרונות ה-Digital marketing ללקוחות One1, שבעקבות ההסכם יוכלו להעניק ללקוחותיהם ערך מוסף אמתי ובסופו של דבר להגדיל את המכירות".

מייק תלם, מנהל מרכז הפיתוח של Marketo בישראל וסגן נשיא לשיווק מוצרים בחברה העולמית, אמר כי "One1 היא שותפה טבעית עבור Marketo הודות למקצועיות הטכנולוגית, להיכרותה עם השוק המקומי ולרמת השירות שלה. אנו רואים בשיתוף הפעולה הזה הזדמנות להרחיב את פעילות Marketo בשוק הישראלי, בו אנו מזהים פוטנציאל עסקי רב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים