אמזון השיקה את ה-Echo Show לניהול שיחות וידיאו באיכות גבוהה

על פי החברה הרמקולים הסטריאופוניים ששולבו במכשיר החדש טובים יותר מכל הרמקולים בהם השתמשה עד עכשיו ● המארז כולל לא פחות משמונה מיקרופונים שמטרתם להשיג סינון רעשים איכותי במיוחד בעת השימוש בו לצורך שיחות וידיאו

Echo Show של אמזון. צילום: יח"צ

אמזון (Amazon) ממשיכה להרחיב את קו מוצרי ה-Echo שלה. התוספת החדשה מכונה Echo Show ומדובר במכשיר שמשלב את הרמקול של הסדרה עם מסך מגע צבעוני, ועם יכולת לנהל שיחות וידיאו באמצעות החיבור לאינטרנט.

כמו שאר מוצרי ה-Echo, גם הבסיס של המכשיר החדש הוא Alexa, העוזרת האישית שמשלבת החברה במוצריה. עם זאת, וכראוי בעת השקת מוצר חדש, מדובר ב-Alexa שיודעת כמה פקודות נוספות שאמורות להביא לידי ביטוי את מסך ה-7 אינץ' של המכשיר, כמו גם את השימוש במעבד Atom X5-Z8350 של אינטל (Intel).

כעת יוכלו המשתמשים לחפש ולהציג סרטונים מיוטיוב (YouTube), להציג תמונות ששמורות בענן, וכאמור גם לבצע שיחות וידיאו וזאת על ידי שימוש במצלמת 5 מגה-פיקסל שמשולבת בחלק העליון של המסך. במקרה בו בבית מפוזרות מצלמות אבטחה, ניתן לקשרו ל-Echo Show ולבחון באמצעותו מה רואים דרכן בכל רגע נתון.

באמזון טוענים שהרמקולים הסטריאופוניים ששולבו במכשיר החדש טובים יותר מכל הרמקולים בהם השתמשה עד עכשיו, והם מציעים גם תמיכה ב-Dolby. כן כולל המארז לא פחות משמונה מיקרופונים שמטרתם להשיג סינון רעשים איכותי במיוחד בעת השימוש בו לצורך שיחות וידיאו.

המכירה המוקדמת של Echo Show כבר יצאה לדרך, אבל באופן רשמי הוא לא יהיה זמין לפני ה-28 ביוני, כלומר יותר מחודש וחצי מעתה. המחיר יהיה 229.99 דולר, והוא יוצע בצבעי שחור ולבן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים