מיקרוסופט הכריזה על המחשב הנייד הסטנדרטי הראשון מתוצרתה

ה-Surface Laptop מציע מסך בגודל לא סטנדרטי של 13.5 אינץ' עם תצוגת PixelSense האיכותית, וברזולוציה של 2,256x1,504 פיקסלים עם יחס היבט של 3:2, ועם תמיכה מלאה ב-Surface Pen

Surface Laptop של מיקרוסופט. צילום: יח"צ

כפי שהיה צפוי, הכריזה מיקרוסופט (Microsoft) אתמול (ג') אחר הצהריים, שעון ישראל, על המחשב הנייד הראשון הסטנדרטי מתוצרתה, Surface Laptop. יחד איתו הכריזה החברה גם על Windows 10 S, גרסה קלה מבוססת ענן של מערכת ההפעלה שלה.

ההכרזות הללו התרחשו במהלך אירוע אותו הקדישה החברה למה שהיא מציעה החברה לתחום החינוך, ובעיקר בארצות הברית כמובן, והמחשב עם מערכת ההפעלה הקלה שלו אמורים להתחרות בשילוב שמציעה גוגל (Google) עם מחשבי הכרומבוק (Chromebook) מבוססי ה-ChromeOS  שלה.

מחשב נייד "רגיל"

כאמור, להבדיל מה-Surface Pro, שהוא טאבלט שאפשר להצמיד אליו מקלדת, וה-Surface Book עם המסך הניתק, ה-Surface Laptop הוא מחשב נייד "רגיל".

המחשב מציע מסך בגודל לא סטנדרטי של 13.5 אינץ' עם תצוגת PixelSense האיכותית של האחים הגדולים יותר, וברזולוציה של 2,256×1,504 פיקסלים עם יחס היבט של 3:2. כן הוא מציע תמיכה מלאה ב-Surface Pen – העט הדיגיטלי שמוצע עם המכשירים החזקים יותר של מיקרוסופט.

המחשבים יוצעו עם מעבדי Kaby Lake של אינטל (Intel). גרסה אחת תתבסס על Core i5-7200U עם השבב הגרפי HD 620, ואילו השנייה תתבסס על  Core i7-7660U והשבב הגרפי Iris Plus Graphics 640. שני המחשבים יוצעו עם זיכרון LPDDR3 בנפח של 4 עד 16 ג'יגה-בייט ועם כוננים בנפח שנע בין 128 ג'יגה-בייט ל-1 טרה-בייט, כולל 1 טרה-בייט נוספים לשנה בחינם בשירות האחסון מבוסס הענן OneDrive.

זמן הסוללה של Surface Laptop אמור להיות ארוך במיוחד, ולדברי החברה יגיע לכ-14.5 שעות עבודה רציפות. המחשב מציע חיבור USB 3.0 יציאת מסך miniDP וקישוריות אלחוטית מסוג 802.1ac ובלוטות' 4.

המחשבים יהיו זמינים מיוני במחיר התחלתי של 999 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים