חדש ב-Google Earth: סיורים מודרכים ותמונות בתלת מימד

הגרסה החדשה של האפליקציה מציעה 50 סיורים לאיים, הרים, ערים, ג'ונגלים ואוצרות טבע ● כרגע היא זמינה לאנדרואיד בלבד, אולם משתמשי iOS ופלטפורמות נוספות יוכלו להוריד אותה בקרוב

סיור בניו-יורק עם הגרסה החדשה של Google Earth. צילום: אתר החברה

גוגל (Google) השיקה אתמול (ג') גרסה חדשה של אפליקציית Google Earth לווב ולאנדרואיד (Android), שכוללת סיורים מודרכים, תמונות תלת מימד ותכונה חדשה בשם "I'm feeling lucky" ("אני מרגיש בר מזל").

לצורך הגרסה החדשה חברה גוגל למדענים ולארגונים ללא כוונת רווח, כדי להציע את Voyager – תצוגה של סיורים מודרכים אינטראקטיביים בערים ובמקומות נוספים.

כרגע כוללת הגרסה 50 סיורים באמצעות Voyager ולדברי החברה, היא מוסיפה עוד ועוד מדי שבוע. ההודעה, שפורסמה בבלוג של Google Earth, מפרטת את הסיורים המוצעים כרגע, בהם באוצרות טבע, וטיולים וירטואליים לשישה אזורי גידול שונים – החל מאיים ועד הרים וג'ונגלים. עוד ברשימה פרק שמתקיים בטנזניה, שבו מספרת ג'יין גודול על מחקר השימפנזים שלה ועל מאמצי השימור שלהם.

תכונת "I'm feeling lucky" מציעה תמונה אקראית ומידע עליה עבור 20 אלף אתרים שונים, לפי בחירתם של אנשי צוות Google Earth. התכונה החדשה של תמונות תלת מימד מאפשרת להציג כל מקום מכל זווית אפשרית.

עוד בגרסה החדשה יכולים המשתמשים לשתף תמונות של מראות מיוחדים ב-Google Earth: "כשאתם מוצאים תמונה שמותירה אתכם חסרי אוויר, או כזו שמעוררת בכם זיכרון עמוק – שתפו עם חבריכם ובני המשפחה את המראה המדויק. הם יכולים להקיש על הקישור ולהגיע בדיוק למקום שבו גם אתם עמדתם (וירטואלית)", נכתב בבלוג.

גוגל ציינה שהעבודה על הגרסה החדשה ארכה שנתיים ועל אף שהיא זמינה כרגע רק לדפדפן כרום ולמערכת ההפעלה אנדרואיד, משתמשי iOS ודפדפנים נוספים יוכלו להוריד אותה החל מהעתיד הקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים