מצוד בארצות הברית: רצח עובר אורח והעלה את התיעוד לפייסבוק

סטיבן סטפנס בן ה-37 פרסם ביום א' סרטון מזעזע, ובו נראה רוברט גודווין בן ה-74 נורה ברחוב באוהיו בעודו חוזר מארוחת חג הפסחא ● התיעוד נשאר באוויר במשך שעות ללא הפרעה

מתעד חוויות? אילוסטרציה: aaron007/BigStock

מצוד נרחב בארצות הברית אחרי גבר בן 37 שירה למוות בעובר אורח בצהריי היום והעלה תיעוד של הרצח לחשבון הפייסבוק (Facebook) שלו.

סטיבן סטפנס פרסם ביום א' האחרון סרטון מזעזע, ובו נראה רוברט גודווין, סבא בן 74, נורה ברחוב באוהיו בעודו חוזר מארוחת חג הפסחא.

הרשת החברתית הגדולה בעולם זכתה לביקורת נרחבת על התקרית. בתחילה נטען כי מדובר ברצח שהועבר בשידור חי, אולם פייסבוק הצהירה כי האירוע צולם והועלה רק לאחר מכן לאתר. כך או כך, התיעוד נשאר באוויר במשך שעות ללא הפרעה.

לדברי בכיר בחברה, התלונה הראשונה על הסרטון התקבלה רק שעתיים לאחר שראה אור. לבסוף, התיעוד הוסר כעבור שלוש שעות.

סגן נשיא פייסבוק לתפעול בינלאומי, ג'סטין אוסופסקי, הודה כי החברה "הייתה צריכה לפעול טוב יותר".

הכל בגלל ג'וי ליין

במסגרת המצוד, ביקשה המשטרה מתושבי אוהיו, אינדיאנה, מישיגן, ניו יורק ופנסילבניה להיות ערניים. לפי הרשויות, סטפנס יכול להיות בכל מקום – והוא "ללא ספק חמוש". משטרת קליבלנד הפיצה את פרטיו של סטפנס: גבר שחור, גובהו 1.86 מטר ומשקלו 110 קילוגרם.

"הוא נמצא איפשהו, ואנחנו מבקשים ממנו להסגיר את עצמו", אמר מפקד משטרת קליבלנד במסיבת עיתונאים אתמול. "אם לא יעשה זאת, אנחנו נמצא אותו". גם ה-FBI הודה כי "הוא יכול להיות בהרבה מקומות".

בסרטון נראה סטפנס מתקרב לגודווין ומבקש ממנו לומר שם של אישה, ככל הנראה שמה של חברתו לשעבר, בטרם הוא יורה בראשו. "האם אתה יכול לעשות לי טובה"? הוא שואל את גודווין בסרטון. "האם אתה יכול לומר ג'וי ליין"?

האחרון השיב כבקשתו: "ג'וי ליין", וסטפנס ממשיך: "היא הסיבה שזה הולך לקרות לך". גודווין עוד ניסה להגן על עצמו עם שקית, אך לשווא.

ליין עצמה אישרה לרשת CBS כי אכן הייתה בקשר עם הרוצח במשך כמה שנים. "אני מצטערת על כל מה שקרה. לבי ותפילותיי עם משפחת הקורבן. סטיב בחור נחמד… הוא נדיב וכולם יודעים זאת. הוא מתחשב ואוהב אותי ואת ילדיי", כתבה בהודעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים