כמו סנאפצ'ט: ווטסאפ מאפשרת להעלים קבצים בתוך 24 שעות

לקראת ההנפקה של סנאפ יצאה המתחרה עם עדכון שמאפשר להעלים תמונות, וידיאו וקבצי GIF מקושטים יממה לאחר שהם נשלחים

העדכון החדש. מקור: ווטסאפ

מארק צוקרברג ממשיך בתחרות מול סנאפצ'ט (SnapChat), הפעם באמצעות ווטסאפ (WhatsApp). כשבועיים לפני התאריך הצפוי של הנפקת סנאפ (Snap) השיקה אמש (ב') החברה את WhatsApp Status – כפתור חדש לשיתוף תמונות, וידיאו וקבצי GIF מקושטים, שנעלמים לאחר 24 שעות. הדבר דומה למה שאפשר לבצע בסנאפצ'ט ובאינסטגרם (Instagram), אבל בהבדל חשוב: המסר מוצפן מקצה לקצה, כמו ההודעות של ווטסאפ.

ווטסאפ ניסתה את התכונה החדשה בקרב משתמשי בטה בנובמבר האחרון, וכעת היא משיקה את החידוש ברחבי העולם באפליקציות שלה ל-iOS, לאנדרואיד (Android) ול-Windows Phone. המשתמשים יכולים לצפות בעדכונים מחברים, להשיב להם בפרטיות, לעטר את התמונות שלהם בציורים ובכותרות ולשלוח לאנשי הקשר שהם בוחרים – תוך שמירה על פרטיות. שליחה של מדיה לחברים מסוימים עדיין תתבצע באמצעות הודעות.

כפתור הסטטוס מאפשר למשתמשים בווטסאפ גם ערוץ פרסום, ואם היא תלך בעקבות אינסטגרם וסנאפ, היא תוכל בנוסף לשלב פרסומות של מסך מלא בין הודעות הסטטוסים של אנשי הקשר או החברים.

יצוין שכפתור הסטטוס החדש מחליף תכונה ישנה של ווטסאפ, שקיימת עוד מאז השקתה לפני שמונה שנים.

"הרעיון המקורי שמאחורי הפרויקט היה לבנות אפליקציה שמאפשרת לחברים או לאנשי קשר אחרים לדעת מה אתה עושה", כתב בהודעה לעיתונות המנכ"ל, יאן קום. "זה היה חודשים לפני שהוספנו את שירות ההודעות.

לווטסאפ יש כיום 1.2 מיליארד משתמשים חודשיים, ששולחים 60 מיליארד הודעות מדי יום, שכוללות 3.3 מיליארד תמונות, 760 מיליון סרטונים ו-80 מיליון קבצי GIF. אם המשתמשים יאמצו את התכונה החדשה, הדבר עלול לפגוע בהזדמנויות הצמיחה של סנאפ בתחום התוכן שנוצר על ידי המשתמשים, בייחוד לקראת הנפקתה המתוכננת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים