רובוט לניהול מרכזי הפצה זכה בתחרות הסטארט-אפים של עוטף עזה

הסטארט-אפ הזוכה במקום הראשון, BionicHIVE, פיתח רובוט שיודע להתאים את עצמו למרכזים לוגיסטיים קיימים ולחסוך בכוח אדם ● הטכנולוגיה נשענת על ידע נצבר בפיתוח מערכות רובוטיקה צבאית וסימולטורים

עומרי ידלין, נשיא מכללת ספיר ושחר בלקין, יו"ר החממה, מעניקים את הפרס לזוכים. צילום: יח"צ

ארבעה צעירים מחבל אשכול שפיתחו רובוט לניהול מרכזי הפצה, זכו במקום הראשון בתחרות הסטארט-אפים של עוטף עזה, לאחר שנבחרו מבין 25 סטארט-אפים מכל רחבי הארץ.

הארבעה, לירון רייזר, תומר עמית, איתמר לוי ואוליבייר חדד, הקימו את הסטארט-אפ BionicHIVE שמפתח את הרובוט שיודע להתאים את עצמו למרכזים לוגיסטיים קיימים ולחסוך בכוח אדם. הטכנולוגיה נשענת על ידע שנצבר במשך עשרות שנים בפיתוח מערכות רובוטיקה צבאית וסימולטורים.

התחרות נערכה במכללת ספיר בחסות איגוד התעשייה הקיבוצית, התנועה הקיבוצית וחממת SouthUp, במטרה לקדם את יזמות ההיי-טק והצמיחה באזור עוטף עזה, למשוך סטארט-אפיסטים מכל הארץ ולעודד מפתחים מהדרום להישאר ולגדול באזור.

הארבעה קיבלו פרס של 100 אלף שקלים לקידום פיתוח הסטארט-אפ במסגרת החממה בנגב המערבי.

לדברי אופיר ליבשטיין, יו"ר תוכנית המשתלה ששותפה בארגון התחרות וחבר קיבוץ כפר עזה, "מטרת התוכנית לפיתוח ההיי-טק בעוטף עזה היא להעלות את הנגב המערבי על מפת ההיי-טק והיזמות הארצית".

"עד כה תושב של האזור שרצה לעסוק ולהתפתח בתחומים אלו צריך היה במרבית המקרים לנסוע או לעבור לאזור המרכז, ואנחנו מבקשים לשנות את הכיוון. פיתוח ההיי-טק ייצר צמיחה באזור ומקומות עבודה חדשים לאוכלוסיה איכותית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים