גיא אזרד מונה למנכ"ל מארוול ישראל

אזרד החל את דרכו בחברה כסטודנט, הקים שני סטארט-אפים, היה בכיר באריקסון – וחזר למארוול ● הוא יחליף את יוסי מיוחס, שכיהן בתפקיד בשש השנים האחרונות

גיא אזרד, המנכ"ל החדש של מארוול ישראל. צילום: יח"צ

מארוול (Marvell) הודיעה על מינויו של גיא אזרד למנכ"ל מארוול ישראל. הוא יחליף את יוסי מיוחס, מוותיקי החברה, שכיהן כמנכ"ל במשך שש שנים.

אזרד החל את דרכו במארוול כסטודנט, במהלך לימודיו בטכניון. הוא מילא, במשך יותר מעשור, שורה של תפקידי ניהול בתחום הפיתוח ההנדסי באתרי החברה בארץ. לאחר שעזב את מארוול, הוא היה מעורב במשך מספר שנים בהקמה ובניהול של שני סטארט-אפים שמתמחים בתחום השבבים – Ocean Technologies ו-Densbits Technologies. ב-2012 הוא הצטרף למרכז הפיתוח של אריקסון (Ericson) בסן חוזה שבקליפורניה ושימש כדירקטור הנדסה, ובהמשך כיהן כדירקטור הנדסה בכיר במרכז המו"פ של החברה בבייג'ין.

ב-2015 חזר אזרד למארוול ושימש כסגן נשיא החברה העולמית וכסמנכ"ל הפיתוח של חטיבת ה-Switching העולמית. עתה מונה, כאמור, למנכ"ל החברה בישראל – שני עשורים לאחר שהחל לעבוד בה.

מארוול ישראל היא בין החברות הגדולות בארץ לפיתוח שבבים ללא ייצור (Fabless) והיא פועלת בשני אתרי פיתוח – בפתח תקווה וביקנעם. המרכז הישראלי עוסק בפיתוח השבבים לתחום הנטוורקינג – מנוע הצמיחה המרכזי של מארוול, שרובו מפותח בארץ, מערכות מיתוג (Switching) למרכזי הנתונים של ארגונים ולחוות ענן של ספקים. כמו כן, מפותחות בו מערכות מוכללות (SoC – ר"ת System on Chip) למגוון יישומים.

מיכאל צימרמן, סגן נשיא החברה, ציין כי "ב-19 שנותיו במארוול ישראל, מיוחס תרם תרומה יוצאת דופן להצלחתה. אני סמוך ובטוח שמארוול ישראל, תחת הובלתו של אזרד, תמשיך להוות מודל לחדשנות ולמצוינות".

לדברי אזרד, "למארוול ישראל יש תפקיד מרכזי בפיתוח הדור הבא של תשתיות התקשורת של דטה סנטרים וחוות ענן. הצוות הישראלי מתמודד עם האתגרים הטכנולוגיים הכרוכים באספקת קצבי תעבורה מהירים יותר ויותר, בעולם של גידול עצום בהיקף הנתונים. זו הליבה הקריטית של העידן הדיגיטלי, שמאפשרת את המשך התפתחותו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים