דיווחים חדשים לגבי ה-iPhone 8: אילו הפתעות באופק?

על פי אנליסטים, עלינו לצפות למסך בגודל של 5.8 אינץ' עבור המכשיר החדש ● כמו כן, נקבל סורק תלת-מימדי בהטלה קדמית לצורך זיהוי פנים, אשר ישולב במקום ה-Touch ID שיש היום בכפתור הבית, וייעלם בקרוב

מחכים בציפייה. צילום: BigStock

אפל (Apple) לא תשתתף, כהרגלה, בתערוכת הסלולר השנתית שתפתח בשבוע הבא בברצלונה, והיא אמורה להציג את מכשיריה החדשים רק בסוף מרץ או תחילת אפריל. אבל השמועות בקשר לטלפון הדגל החדש שלה לא מפסיקות לרגע.

אחד הדברים שמעניינים ביותר את השוק, מהצד המקצועי ומצד הצרכני כאחד, הוא מה יהיה גודל המסך של ה-iPhone 8.

אחד הדיווחים החדשים מתייחס לכך באופן מלא, ומדובר בניתוח שבוצע בידי אנליסט של KGI Securities שטוען שאפל מתכננת מסך בגודל של 5.8 אינץ' עבור המכשיר החדש שלה, אבל בצורה שתאפשר לו לשמור על הגודל הפיזי הכללי של המכשיר כגודלם של מכשירי ה-iPhone 7 הנוכחיים, ולא – הוא לא מתכוון לגרסת ה-Plus עם מסך ה-5.5 אינץ'.

שלום ולא להתראות כפתור הבית

כיצד היא תעשה את זה? לפי ההערכות שלו, מדובר במסך שלא תהיה לו מסגרת כמעט בכלל, והוא ישולב עם ויתור על החלק הפיזי התחתון של המכשיר שמכיל את כפתור הבית, ומעבר לשימוש בכפתורים וירטואליים בלבד. זה אומר שהמסך אמנם יהיה גדול יותר, אבל בפועל החלק שמיועד לשימוש יהיה בגודל של כ-5.15 אינץ'.

טענה אחת שהושמעה בידי חברת ניתוח השוק JPMoragn היא שאפל עומדת לשלב בכל הדגמים של iPhone 8 סורק תלת-מימדי בהטלה קדמית לצורך זיהוי פנים. חיישן זה אמור לסייע בזיהוי בטיחותי של המשתמש, וההערכה היא שהוא ישולב במקום חיישן טביעת האצבע Touch ID שמשולב כיום בכפתור הבית הפיזי שעליו אמורה אפל לוותר במכשיר החדש, כמוזכר לעיל.

החיישן התלת-מימדי הזה יהיה מבוסס על סריקת לייזר והוא אמור להוסיף לעלות המכשיר, במונחי ייצור, בין 10 ל-15 דולר ליחידה. זו הערכה שמתיישרת עם דיווחים קודמים שטענו שלאפל יהיה קל יותר ליישם סריקה תלת-מימדית מאשר לשלב חיישן זיהוי טביעות אצבע מתחת למסך עצמו, מבלי להשתמש בכפתור פיזי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים