מנורה מבטחים הטמיעה מערכות אחסון של Infinidat בפרויקט במיליוני שקלים

הפרויקט כלל הטמעת נפח אחסון כולל של 1,800 טרה-בייט בשני אתרי החברה ● עם סיומו, נערך הכיבוי הסופי של כלל תשתיות האחסון הישנות

אבי פולק, מנהל תחום תשתיות טכנולוגיות, מנורה מבטחים

קבוצת הביטוח והפיננסיים מנורה מבטחים הטמיעה את מערכות האחסון של Infinidat. הפרויקט, אשר נאמד במיליוני שקלים, כלל הטמעת נפח אחסון כולל של 1,800 טרה-בייט בשני אתרי החברה.

את ההטמעה ערכו אנשי Infinidat בשיתוף צוות התשתיות הטכנולוגיות של מנורה. הפרויקט נמשך כמה חודשים והסתיים באחרונה. עם סיומו, נערך הכיבוי הסופי של כלל תשתיות האחסון הישנות.

מנורה מבטחים ביטוח נמנית על  חמש חברות הביטוח הגדולות בישראל. היא מנהלת נכסים ב-34.9 מיליארד שקלים ועובדת מול כ-1,400 סוכני ביטוח ברחבי הארץ.

פשטות בניהול וביצועים טובים יותר

InfiniBox, פתרון האחסון שהוטמע במנורה מבטחים, הינו יעיל ועתיר ביצועים ובעל יכולת לאחסן נפחים גבוהים בשטח קטן ובזמינות גבוהה. הפתרון מוטמע במנורה מבטחים במטרה לחסוך בעלויות ולאפשר לחברה תגובה מהירה ויעילות גבוהה בשירות הלקוחות, כמו גם יכולת גידול מהיר לארגון. הוא מציע נפח אחסון שימושי של פטה-בייטים מרובים במסד בודד, עם זמינות של 99.99999%, ביצועים גבוהים ויעילות אנרגטית רבה.

אבי פולק, מנהל תחום תשתיות טכנולוגיות במנורה מבטחים ביטוח, ציין כי "חיפשנו פתרון אחסון אמין וחזק, שיאפשר לנו חסכון בעלויות תוך הגדלת יעילות ושיפור ביצועים. הפרויקט הביא לא רק לחיסכון הרצוי, אלא גם לצמצום עלויות החשמל ושטח רצפה, ביחס של 1:12 לעומת המערכת הקודמת".

לדבריו, "התאהבנו בטכנולוגיה וראינו שהיא מאפשרת לנו פשטות בניהול וביצועים טובים יותר".

ראם חזן, מנהל פריסייל אזורי ב-Infinidat , הוסיף כי "יותר ויותר ארגונים עתירי נתונים מבינים שעליהם להיערך לאחסון נפח נתונים אדיר, אך גם לגידול אקספוננציאלי עתידי במידע. הפתרון שהטמענו מספק את השילוב המנצח של נתוני נפח אחסון, ביצועים, אמינות ועלות משתלמת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים