יוטיוב עושה סוף לפרסומות שאי אפשר לדלג עליהן

החברה הבינה שמשתמשים רבים לא מרוצים מהפרסומות האלה ואף עוזבים את האתר בגללן - והחליטה שהן לא יוצגו עוד, החל מהשנה הבאה ● היא אף פנתה למפרסמים בבקשה שיקצרו אותן

יוטיוב. צילום אילוסטרציה: BigStock

גם אתם צופים ביוטיוב (YouTube) ומעצבנות אתכם הפרסומות הארוכות, בני ה-30 שניות ולפעמים אפילו יותר, שאי אפשר לדלג עליהן ולהיפטר מהן? האתר מתכוון לשים לזה סוף.

נראה שלאור התגובות הפושרות עד עצבניות של ציבור הצופים לפרסומות האלה, הלרוב מעצבנות, החליטה החברה לסלק את הסרטונים שאינם מאפשרים דילוג לאחר חמש שניות. כמו כן, היא מאיצה במפרסמים ליצור פרסומות קצרות יותר.

המהלך הזה לא עומד לקרות מהר, אלא רק בשנה הבאה. זה גם לא אומר שסרטוני הפרסומת ייפסקו, אלא רק יהיו קצרים יותר. "אנחנו מחויבים לספק חוויית פרסומות משופרת למשתמשים", אמר דובר מטעם גוגל (Google), החברה האם של יוטיוב. "כחלק מכך, החלטנו שלא לתמוך יותר בפרסומות שאי אפשר להפסיק אותן ולהתמקד בפורמטים שונים, שיתאימו יותר הן למשתמשים והן למפרסמים".

יוטיוב לא מסרה פרטים על הסיבות להחלטה, אך הצעד הזה, לפי הדיווחים, קשור לעובדה שמשתמשים רבים מפסיקים את הצפייה בסרטון שרצו לצפות בו כשהם מאולצים לצפות בפרסומת שאי אפשר לדלג עליה. זוהי תופעה שלבטח לא מעוניינים בה ביוטיוב, שרוצה שהמשתמשים יישארו באתר שלה כמה שיותר, בייחוד לאור העובדה שפייסבוק (Facebook) מתחילה להתחרות בה בתחום סרטוני הווידיאו.

גולשים שמעוניינים "להיפטר" לחלוטין מכל הפרסומות ביוטיוב יכולים לרכוש מנוי בעלות של 10 דולר לחודש, שנקרא YouTube Red ושמאפשר צפייה בסרטונים ללא פרסומות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים