יאנדקס מגיעה לישראל – ותציע שירות העברת תשלומים

החברה תאפשר העברת תשלומים בין אנשים או עסקים על ידי שליחת SMS וכן איסוף כספים מקבוצות רבות משתתפים, שמספק אמצעי מעקב אחרי הסכום הנצבר

השירות החדש של יאענדקס, על בסיס Apple Pay. מקור: יח"צ

יאנדקס (Yandex), שידועה בעיקר במנוע החיפוש שלה אך גם פועלת בשוק העברות התשלומים, מתחילה לפעול בישראל.

מהחברה נמסר כי היא תשיק בארץ שירות להעברת כסף בין אנשים או עסקים, בעזרת שליחת הודעת SMS ממכשירי אפל (Apple). משתמשים יוכלו גם ליצור קבוצת צ'ט בכדי לגייס ולאסוף כספים למטרה משותפת, כשכל משתתפי הקבוצה יראו בזמן אמת כמה כסף כבר נאסף.

השקת השירות בישראל תיערך במסגרת כנס המובייל ג'ימיק (GMIC), שם יוצגו לקהל יתרונות חדשים, לדברי החברה, שלה על פני שירותים ותיקים שקיימים בישראל, כולל PayPal.

לדברי ניר דשטי, מנהל כנס ג'ימיק, "בנוסף לנוחות של העברת כסף במסרון, המערכת מדווחת לפני ההעברה על סכום התשלום הסופי במקרה של תוספת עמלה. זה פתרון לבעיה נפוצה של עמלות המרות מטבע הצצות רק לאחר ביצוע עסקה דרך בנקים או חברות אשראי".

כך זה פועל

שירות המסרונים של יאנדקס מבוסס על תשתית iMessage של מכשירי אפל. השולח בוחר איש קשר ומציין במסרון את סכום ההעברה. בכדי להשלים את הפעולה, המערכת מבקשת להזין  סיסמה אישית. אם סכום כסף הועבר לאיש קשר שאין בבעלותו חשבון יאנדקס, הוא יקבל הזמנה להורדת האפליקציה בכדי לקלוט את התשלום. התשלום מועבר בעזרת החברות ויזה (Visa) ומאסטרקארד (Mastercard), בהתאם לתקני הבטיחות הבינלאומיים שאליהם הן מחייבות.

כנס המובייל ג'ימיק הוא אירוע בינלאומי המתקיים בבירות טכנולוגיה ברחבי העולם, ומסייע לחברות היי-טק להרחיב את פעילותן לתוך סין. במהלך הכנס בתל-אביב יתקיים פאנל העוסק בהעברת תשלומים דרך הטלפון הנייד וכן תיערך תחרות סטארט-אפים בינלאומית, במסגרתה יתמודדו מיזמים על השקעות בהיקף של מאות מיליוני דולרים.

GMIC יתקיים ביום רביעי, ה-22 במרץ, בין השעות 09:00-17:00 בהאנגר 11 שבנמל תל אביב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים