סמסונג ממשיכה להזרים דם למחשבי ה-Chromebook ומכריזה על אחד חדש

ה-Chromebook Plus מציע יכולות 2-ב-1 בדמות ציר מסך שמאפשר את קיפול מסך המגע של המחשב ב-360 מעלות עד למצב עבודה כטאלבט, ולערימה נוסף עט אלקטרוני ● המחיר? יקר

Chromebook. צילום: BigStock

סמסונג (Samsung) ממשיכה להיות אחת מהחברות הבודדות שממשיכה להזרים דם לתחום מחשבי ה-Chromebook מבוססי מערכת ההפעלה ChromeOS של גוגל (Google), ואפילו בקצב גבוה יחסית.

לקראת תערוכת MWC, הכריזה החברה על מחשב בתצורה יחסית גבוהה לתחום שגם מציע יכולות 2-ב-1 בדמות ציר מסך שמאפשר את קיפול מסך המגע של המחשב ב-360 מעלות עד למצב עבודה כטאלבט, והיא גם מוסיפה לערימה עט אלקטרוני.

המחשב החדש מכונה על ידי החברה Chromebook Plus, כדי להראות שהוא מכוון לשוק היחסית גבוה של התחום, והוא מגיע עם מסך LED בגודל של 12.3 אינץ' שמציע רזולוציה נאה של 2,400×1,600 פיקסלים. המעבד מבוסס על שש ליבות ARM, ולצידו היא מציעה 4 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-32 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון. הסוללה היא בנפח עבודה של 36 וואט/שעה.

המחיר של המחשב, בהתאם למיצוב שלו, יחסית גבוה לתחום ועומד על 449 דולר, אבל בהמשך השנה החברה כבר הודיעה שהיא תציג מחשב נוסף עם תג מחיר גבוה יותר שעומד על 459 דולר וייקרא Chromebook Pro. מחשב זה כבר יהיה מבוסס על מעבד Core m3 עדכני של אינטל (Intel) וכן תצורת זיכרון גבוהה יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים