פייסבוק ישר לפנים: בודקת פיצ'ר של פוסטים כהודעות פופ-אפ

הפיצ'ר החדש מזכיר את חלונות השיחות ב-Gmail, כך שברגע שיש תגובה על פוסטים שחיברתם, יקפוץ חלון עם הפוסט ותינתן האפשרות לראות אותו במלואו או להעלימו מן המסך

פייסבוק. צילום: BigStock

הרשת החברתית הגדולה בעולם מנסה פיצ'ר חדש. פייסבוק (Facebook) החלה לנסות תכונה חדשה שמציגה פוסטים כהודעות פופ-אפ (חלונות קופצים). בשלב הראשון זה יתאפשר רק בגרסת הדסקטופ.

הפיצ'ר החדש זהה למעשה להודעות הנכנסות בפייסבוק, וגם מזכיר את חלונות השיחות ב-Gmail. כך, ברגע שיש תגובה על פוסטים שחיברת, יקפוץ חלון עם הפוסט ותינתן האפשרות לראות אותו במלואו או להעלימו מן המסך.

"אנחנו שמענו מאנשים שהם רוצים דרך קלה יותר להשתתף בשיחות על פוסטים בזמן שהם קוראים בניוז פיד, אז אנחנו בודקים אופציה חדשה שפותחת חלון כשאנשים מגיבים על הפוסט של המשתמש, מגיבים לתגובות או מתייגים בתגובות", אמר דובר החברה. "תמיד יהיה אפשר להסתיר את השיחה או להפסיק את הנוטיפיקציות".

לא ידוע כמה אנשים נחשפו לגרסת הניסוי החדשה, כמה זמן הניסוי יימשך ולפי אילו פרמטרים חברי הקבוצה ייבחרו. עם זאת, הדובר מסר כי מדובר בניסוי מצומצם. לרוב, הרשת החברתית הגדולה בעולם, המונה כ-1.8 מיליארד משתמשים, נעזרת באחוזים מצומצמים מתוך מאות המיליונים הגולשים בפייסבוק מדי יום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים