אחרי סיום הפרויקט בבנק יהב: TCS ישראל מגייסת עשרות עובדים

החברה, שבבעלות תאגיד הענק TATA, מעוניינת לבצע פרויקטים דומים בבנקים נוספים בישראל ● היא מחפשת לצורך כך עובדים בתחומי פיתוח התוכנה, התשתיות, אבטחת המידע והסייבר

איל מוסקל, מנכ"ל TCS ישראל. צילום: פלי הנמר

תאגיד הענק ההודי TATA מרחיב את פעילותו בישראל ומגייס עשרות עובדים למרכזי הפיתוח של החברה הבת שלו, TCS (ר"ת TATA Consultancy Services), שסניפיה בארץ נמצאים בירושלים ובפתח תקווה. החברה מחפשת עובדים בתחומי פיתוח התוכנה, התשתיות, אבטחת המידע והסייבר. זאת, במקביל לגיוס של מאות עובדים שהיא מבצעת במרכזי הפיתוח שלה בעולם.

גיוס העובדים מגיע לאחר ש-TCS ישראל השלימה מגה פרויקט בבנק יהב, בהיקף של כמיליארד שקלים ובשנתיים וחצי בלבד. במסגרת הפרויקט הוחלפה כלל מערכת הליבה הבנקאית, ובכלל זה מערכת ניירות ערך מקצה לקצה של בנק הפועלים, ששימשה אותו במשך כ-40 שנים. כך, בוצעו הקמת התשתיות מאפס והסבת נתונים מלאה.

ב-TCS ישראל אומרים שהצורך בעובדים נוספים נובע מכניסת החברה לפעילות מול בנקים וגופים פיננסיים וגלובליים נוספים בישראל, כמו גם מהרחבת הפעילות לחברות ענק גדולות בארץ. TCS מציעה שירותים, פיתוח ותחזוקה של מערכות תוכנה וחומרה שלה ושל חברות אחרות, כגון סאפ (SAP) ואורקל (Oracle), וכן שירותי הנדסה וייעוץ. החברה מעסיקה כ-385 אלף עובדים בכ-310 סניפים המפוזרים על כ-45 מדינות, ובכללן ישראל. היא בעלת הכנסות שנתיות של כ-18 מיליארד דולר ורווח של כארבעה מיליארד. על לקוחותיה נמנות חברות גדולות כגון ג'נרל אלקטריק (GE), ג'נרל מוטורס (GM) ובנק אוף אמריקה (Bank Of America).

החברה פועלת בארץ באמצעות צוות ישראלי, בראשותו של איל מוסקל, מנכ"ל TCS ישראל. הסניף הישראלי מנהל ומפעיל את הצוותים הגלובליים והמקומיים, תוך שהוא עושה שימוש במשאביה של הקבוצה הבינלאומית. בין לקוחות TCS בישראל נמנים צים, מוטורולה (Motorola), אפל (Apple) וכאמור – בנק יהב.

לדברי מוסקל, "בכוונת הקבוצה להטמיע את הגרסה הישראלית, שהוטמעה בבנק יהב, בבנקים נוספים בישראל. המערכת מאפשרת הקמת בנקים חדשים בהמשך להמלצות ועדת שטרום ובהתאם לכוונותיו של שר האוצר, משה כחלון, להכנסת תחרות בתחום הבנקאות. בכוונת TCS להרחיב את הפעילות ולהציע פתרון ניירות ערך מקצה לקצה עבור חברי הבורסה הישראלית, ובהמשך לאפשר פתרון ליבה ביטוחית מלאה לחברות הביטוח".

יצוין שלאור הרחבת פעילות הקבוצה בישראל תגיע בחודש הבא ארצה משלחת של בכירי הנהלת TCS העולמית, בראשות המנכ"ל, לאירוע בהשתתפות השר כחלון וראשי המערכת הבנקאית.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עוד לקוח יהב שסוסל

    מאז השדרוג , נהיה בלתי נסבל להכנס לאתר של הבנק , שוקל לחזור לסניפומט , כמו הקשישים .

  2. לקוח יהב סובל

    מאז החלפת המערכת ביהב, השרות שלהם בלתי נסבל. האתר שלהם הוא תקלה אחת גדולה, ויש מצב שהמערכת החדשה הזו תהיה זו דגם תחריב את הבנק.

אירועים קרובים