תומס סאבול מונה לסמנכ"ל הכספים של Rimini Street

סאבול יעמוד בראש צוותי הכספים והחשבונות הגלובליים בחברה ויהיה אחראי לכל ההיבטים הכספיים שלה ● הוא בעל ניסיון של 30 שנים בניהול פיננסי של חברות היי-טק ציבוריות

תומס סאבול, סמנכ"ל הכספים של Rimini Street. צילום: אתר החברה

Rimini Street הכריזה באחרונה על מינויו של תומס סאבול לסגן נשיא בכיר וסמנכ"ל הכספים של החברה.

סאבול יעמוד בראש צוותי הכספים והחשבונות הגלובליים בחברה ויהיה אחראי לכל ההיבטים הכספיים שלה.

הוא יחליף את סמנכ"ל הכספים הקודם של Rimini Street, דאג זורן, שפרש בסוף השנה שעברה.

מקומברס ועד Hypercom

סאבול מביא עמו לתפקיד ניסיון ניהולי בתחומי הכספים והתפעול בארגוני היי-טק. הוא שימש כיועץ ניהולי למנהלי כספים בתחום המיזוגים והרכש ובמתן סיוע בתכנון אסטרטגי לכמה חברות.

לפני כן הוא כיהן כסמנכ"ל הכספים של קומברס, שנקראת כיום Xura. סאבול ניהל את כל ההיבטים הכספיים של החברה, לרבות הגשת דו"חות כספיים ודו"חות להנהלה, הגשות למועצה המפקחת על ניירות ערך ומניות, גזברות, מיסוי, ביקורות פנים ויחסים עם משקיעים. נוסף על כך, הוא היה אחראי על אבטחת המידע ועל ניהול שרשרת האספקה והרכש, וסייע במכירה של עסקי הבילינג של קומברס לאמדוקס ביולי 2015.

בטרם עבודתו בקומברס, כיהן סאבול כסמנכ"ל הכספים של תאגיד Hypercom, המספק פתרונות של תשלומים אלקטרוניים. במהלך כהונתו ב־Hypercom, הוא נטל חלק במכירת החברה ל־וריפון (VeriFone Systems) – עסקה שאירעה ב־2011.

סאבול כיהן גם כסמנכ"ל הכספים והתפעול של תאגיד Plexus, שם השלים הנפקה שנייה בשווי 150 מיליון דולר ו־10 רכישות בארצות הברית, במכסיקו, במלזיה, בסין ובבריטניה. מוקדם יותר בקריירה שלו, הוא כיהן כסגן הנשיא וכמבקר הכללי של תאגיד Kemper – חברה לשירותים פיננסיים ששווייה שישה מיליארד דולר.

הוא אמר כי "Rimini Street היא חברה בעלת קצב צמיחה מהיר עם מודל עסקי ברור. אני מצטרף לחברה ולצוות הניהול הבכיר שלה, שיצעיד אותה קדימה, כהמשך ל-44 רבעונים רצופים של צמיחה".

שת' ראיבין, מנכ"ל Rimini Street, ציין כי "סאבול מביא עמו לתפקידו החדש ניסיון רב בענף הטכנולוגיה ובניהול פיננסי של חברות ציבוריות. חריפות המחשבה האסטרטגית והפיננסית שלו הופכת אותו לאדם מתאים לניהול צוותי הכספים והחשבונאות שלנו מסביב לעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים