One1 רכשה את בית התוכנה ניביט תמורת 15 מיליון שקלים

הנרכשת היא חברה ירושלמית שנוסדה לפני 28 שנים ומתמחה בפיתוח, התאמה, הטמעה, מכירה ומתן שירות ותחזוקה למערכות ולתוכנות לניהול רשתות קמעונות ועסקים

עדי שיין, מנכ"ל One1. צילום: קובי קנטור

One1 הודיעה הבוקר (א') כי השלימה את רכישת בית התוכנה הישראלי ניביט תמורת 15 מיליון שקלים.

ניביט היא חברת תוכנה פרטית שמתמחה בפיתוח, התאמה, הטמעה, מכירה ומתן שירות ותחזוקה למערכות ולתוכנות לניהול רשתות קמעונות ועסקים. מ-One1 נמסר כי עד לאחרונה היא הייתה פעילה בשוק זה כספקית של רכיבי חומרה – בין היתר ללקוחות התוכנה של NCR (לשעבר ריטליקס) – ורכישת ניביט מאפשרת ל-One1 לספק פתרון מלא לניהול רשתות קמעוניות מקצה לקצה, כולל מרכיבי החומרה, התוכנה, האספקה, השירות והתמיכה שלו.

החברה הנרכשת נוסדה בירושלים ב-1989 על ידי האחים רמי ויעקב נגר, ועיקר פעילותה כיום הוא בתחום התוכנה לניהול רשתות המזון של "הרשת הרביעית" (איגוד הרשתות הפרטיות שאינן שופרסל והריבוע הכחול). גם לאחר השלמת הרכישה והצטרפות ניביט ל-One1, החברה ממשיכה לפעול ממשרדיה בירושלים ורמי נגר ממשיך בתפקידו כמנכ"ל החברה.

יצוין כי ניביט פעילה בתחום פתרונות התוכנה לניהול קופות ורשתות קמעוניות כ-24 שנים. על פי One1, מערכות התוכנה של הנרכשת פתוחות לעדכונים ומאפשרות הסתגלות מהירה לשינויים ולשדרוגים.

עדי שיין, מנהל חטיבת התשתיות של One1, אמר כי "זיהינו שהשוק צמא לאלטרנטיבה למוצרי ריטליקס-NCR והחלטנו להשקיע בפתרון שייתן מענה מקצה לקצה לאתגרי הניהול של רשתות קמעוניות. ערכנו תהליך ממושך, שבסופו בחרנו בניביט אנחנו מספקים פתרון הן ל-POS והן פתרון ERP תחת גג אחד ומסייעים בכך לרשתות קמעוניות לעמוד באתגרי הניהול המורכבים של עידן הדיגיטל".

One1 ביצעה בשנים האחרונות מספר רכישות. במרץ האחרון פורסם כי היא רכשה את Dicomno Labs, שעוסקת בפיתוח מבוסס סביבות ופלטפורמות סאפ (SAP), כמו גם ביישום ומכירה בישראל של פתרונות חברת הענן Servicenow, תמורת 12 מיליון שקלים. ב-2014 היא קנתה את השליטה ב-Balink תמורת מיליוני שקלים וקראה לה One1Link. חברה זו מתמחה בפיתוח ויישום של פתרונות ושירותים עסקיים לענן, ומהווה שותפה של Salesforce. ב-2011 היא קנתה את חברת בדיקות התוכנה טסקום ושילמה על כך 20 מיליון שקלים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ניצה אפללו

    צהריים טובים כשהם היו קטנים השירות היה אישי ותומך הם שכחו כנראה בדרך את העסקים הקטנים שמלווים אותם עד היום . אני כבר כחודשיים מחכה להטמעה של EMV עם טלפונים ומייל כבר ברמה של כמה פעמים ביום תעודת עניות לאפס שרות שמקבלים ממכם בישיבות שאתם עורכים מידי פעם תרעננו איך מטפלים כן גם בלקוח הקטן. שמישהו ילווה אותו מהתחלה ועד הסוף בשירות ולא לגלגל אותו מאחד לשני בלי פתרון עד היום

אירועים קרובים